تبیان، دستیار زندگی
جامعه ورزش با صدور بیانیه ای اعلام کرد: همگام با ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیانیه جامعه ورزش برای حضور در انتخابات

جامعه ورزش با صدور بیانیه ای اعلام کرد: همگام با ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی در عرصه هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضوری گسترده خواهد داشت.

به نقل از مهر در این بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی ایران با اتکاء به رأی مردم و رهبری داهیانه بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی و رهبری حکیمانه حضرت آیت ا... خامنه ای، امروز مستقل و سرافراز در مسیر توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر به جلو گام برمی دارد و مقتدرانه نیز به پشتوانه همین مردم فهیم در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستاده است.

در این بیانیه تصریح شده است: جامعه وزش اعم از مسوولان، رؤسای فدراسیون ها، مدیران تربیت بدنی استان ها، مربیان، پیشکسوتان، داوران و قهرمانان که همواره در کلیه عرصه های تاثیرگذار انقلاب اسلامی حضوری پررنگ و پرثمر داشته است، این بار نیز در آستانه هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و آزمون بزرگی دیگر، وظیفه ملی خود می داند که همگام و همسو با ملت بزرگ ایران حضوری گسترده و آگاهانه در پای صندوق های رأی داشته باشد.

در پایان این بیانیه آمده است: جامعه بزرگ ورزش ایران روز جمعه 24 اسفند در پای صندوق رأی گیری سازمان تبلیغات اسلامی در محل میدان فلسطین حضوری سبز خواهد داشت و دیگر بار با آرمان های والای امام(ره) تجدید میثاق خواهد کرد.