تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تیم فوتبال پرسپولیس باید از خرداد تا تیر 87 دو دیدار ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

72 درصد راه قهرمانی را طی كرده‌ایم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تیم فوتبال پرسپولیس باید از خرداد تا تیر 87 دو دیدار در آمریكا و كانادا برگزار كند.

حبیب كاشانی در گفت‌وگو یی اظهار كرد: مدیران قبلی باشگاه پرسپولیس با شركتی به نام "آلفا" در كانادا تماس برقرار كردند تا پرسپولیس دو، سه بازی در كانادا و آمریكا انجام دهد كه هر بازی برای پرسپولیس چهل هزار دلار درآمد دارد. البته به دلایل خاص و مشكلاتی كه وجود داشت مدیران قبلی نتوانستند این بازی‌ها را برگزار كنند.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا انجام نشدن این بازی‌ها شكایتی را برای پرسپولیس به همراه خواهد داشت، گفت: با شركت آلفا به توافق رسیدیم تا بدون اینكه پای فیفا به میان كشیده شود به صورت تعاملی این مشكل برطرف شود كه نمایندگان باشگاه پرسپولیس و این شركت در جلسه‌ای به توافق رسیدند تا پرسپولیس با انجام دو بازی كه یك بازی در آمریكا و یك بازی هم در كانادا برگزار می‌شود، از شكایت یك میلیون دلاری صرف‌نظر كنند.

وی افزود: براین اساس پرسپولیس متعهد شده است كه از خرداد تا تیر 87 دو بازی دوستانه در كانادا و آمریكا برگزار كند تا هم برای باشگاه درآمدزایی شود و هم اینكه تعهدات انجام گیرد.

كاشانی در پاسخ به این سوال كه آیا فدراسیون فوتبال و شورای برون مرزی موافق حضور پرسپولیس در كانادا و آمریكا هستند؟  گفت: نامه‌ای را هم برای "علی‌آبادی" و هم "كفاشیان" فرستاده‌ایم تا در آخرین جلسه‌ی شورای برون مرزی كه چهارشنبه (فردا) برگزار می‌شود در این باره تصمیم‌گیری شود.

وی در ادامه‌ی گفت‌وگوی خود با ایسنا درباره‌ی وضعیت تیم پرسپولیس در لیگ گفت: دوشنبه جلسه‌ی هم اندیشی بین ما و اعضای كادرفنی به مدت دو ساعت برگزار شد. در این جلسه وضعیت پرسپولیس مورد ارزیابی قرار گرفت و این مساله را مورد بررسی قرار دادیم كه چرا پرسپولیس در بازی‌های گذشته در نیمه‌ی اول نمایش خوبی انجام نمی‌دهد، در این جلسه مسایل مختلفی مطرح شد و در آینده‌ای نزدیك جلسه‌ی دیگری برگزار می‌شود تا بتوانیم در فرصت باقی مانده تا بازی بعدی پرسپولیس مشكلات را برطرف كنیم.

كاشانی با ابراز اطمینان از قهرمانی پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر گفت: از ابتدا تمام تلاش ما در جهت بازیكن و كادرفنی و برگزاری اردوها، كسب عنوان قهرمانی بوده است. تا به حال نیز پس از گذشت 24 هفته از رقابت‌های لیگ 72 درصد راه قهرمانی را پشت سر گذاشته‌ایم و در ده هفته‌ی باقی مانده امیدوار هستیم كه 28 درصد باقی مانده را نیز كسب كنیم. امیدواریم با وجود كم شدن 6 امتیاز با تلاش كادرفنی، بازیكنان و حمایت هواداران به قهرمانی برسیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال كه آیا شما از وضعیت كنونی پرسپولیس راضی هستید یا خیر؟ گفت: به هیچ عنوان از شرایط تیم راضی نیستم. انسان همیشه به دنبال كمال و تعالی است. ما در چند بازی گذشته امتیازهای حساسی را از دست دادیم كه امیدواریم بتوانیم در دیدارهای آینده این كسر امتیازها را جبران كنیم.

كاشانی با رد شایعه‌ی اولتیماتوم باشگاه پرسپولیس به افشین قطبی گفت: قطبی یك سال با پرسپولیس قرارداد دارد و نحوه‌ی همكاری ما كاملا مشخص است و ما برای سال آینده نیز نكاتی را مدنظر داریم اما در حال حاضر هیات مدیره و مدیرعامل از افشین قطبی حمایت می‌كنند.

وی در ادامه‌ی گفت‌وگوی خود با ایسنا در پاسخ به این سوال كه آیا شما اطلاع دارید كه چه شد فدراسیون فوتبال به یكباره نظرش از افشین قطبی به علی دایی تغییر كرد، گفت: من در جریان این مساله نیستم. این حق فدراسیون است كه سرمربی تیم ملی را انتخاب كند. اما، خواهشم از فدراسیون فوتبال این بود كه به دلیل اینكه قطبی،‌ ذوالفقارنسب و قلعه‌نویی برنامه‌هایشان را داده بودند با انتشار بیانیه‌ای از آنها تشكر می‌شد، این تنها گلایه من از فدراسیون فوتبال است. من حتی این مساله را در گفت‌وگویی رادیویی به "شفق" انتقال دادم اما متاسفانه با وجود اینكه او در آن برنامه از این مربیان عذرخواهی كرد اما، هیچ بیانیه‌ای صادر نشد.

كاشانی درباره‌ی وضعیت شیث رضایی و حضورش در دیدار برابر پاس همدان علی‌رغم حكم كمیته‌ی انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: هنوز كمیته‌ی استیناف حكم قطعی را صادر نكرده است و تا زمانی كه این رای قطعی نشود لازم الاجرا نیست و به همین دلیل قطبی از رضایی در دیدار برابر پاس همدان استفاده كرد. با این حال رای تجدید نخواهد شد و تنها شاید كاهش یابد اما، هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

وی در پایان در پاسخ به این سوال كه آیا در روز پانزدهم فروردین پرسپولیس مقابل استقلال به میدان خواهد رفت یا خیر؟ گفت: ما تابع قوانین لیگ هستیم. براساس برنامه‌ی جدید دهم فروردین مقابل ذوب آهن دیداری را انجام می‌دهیم كه پس از این بازی به تهران بازخواهیم گشت و خود را آماده‌ی دیدار پانزدهم فروردین برابر استقلال خواهیم كرد.