تبیان، دستیار زندگی
سقر برنز گرفت ، پیاهو نقره در پایان مسابقات دو و میدانی آزاد تایلند دو مدال دیگر برای كاروان ایران به دست آمد تا جمع مدال های دوندگان ایران به8 برسد . در آخرین روز این مسابقات عبدالغفار سقر در100 متر مردان سوم شد و امیر پی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایران با 8 مدال به سوی المپیك می دود

سقر برنز گرفت ، پیاهو نقره

در پایان مسابقات دو و میدانی آزاد تایلند دو مدال دیگر برای كاروان ایران به دست آمد تا جمع مدال های دوندگان ایران به8 برسد . در آخرین روز این مسابقات عبدالغفار سقر در100 متر مردان سوم شد و امیر پیاهو سینه به سینه با نفر اول به مقام دوم100 متر جوانان رضایت داد . در این دو مسابقه سقر به عنوان آخرین امید ایران برای كسب سهمیه المپیك نتوانست به زمان مطلوب دست پیدا كند . پیاهو نیز پس از شكستن ركورد جوانان ایران در همان دور مقدماتی این بار تنها برای مدال نقره دوید. با دو مدال ایران كه در آخرین لحظات جام به دست آمد ایران مجموعاً2 طلا ،4 نقره و2 برنز به دست آورد . اما از همه این مدال ها با ارزش تر كسب یك سهمیه المپیك و زدن ركورد800 متر ایران توسط سجاد مرادی بود . جلالی رییس فدراسیون دو و میدانی ایران در زمان این مسابقات در تایلند حاضر بود و با نگرانی ركورد شكنی ها و نتیج كسب شده توسط دونده های ایرانی را تعقیب می كرد . كاروان ایران یكشنبه شب بانكوك را به مقصد تهران ترك خواهد كرد.

دهنوی دومین طلایی ایران در بانكوك

ابولفضل دهنوی قهرمان800 متر جوانان ایران موفق شد دومین طلای تیم ایران را در مسابقات آزاد تایلند از آن خود كند. ابوالفضل دهنوی در فینال این مسابقات با ثبت زمان یك دقیقه و54 ثانیه و23 صدم ثانیه به راحتی مقام اول را كسب كرد. ركورد این رشته در ایران متعلق به خود دهنوی است

احسان نقره گرفت

در فینال 800 متر مردان احسان مهاجر شجاعی موفق به كسب مدال نقره شد مهاجر  شجاعی كه با ثبت زمان یك دقیقه و 49 ثانیه و 20 صدم ثانیه در دور مقدماتی نتوانسته بود ركورد ورودی المپیك را بزند.

مهاجر شجاعی برای به دست آوردن مجوز المپیك نیاز به زمان یك دقیقه و46 ثانیه دارد .

در فینال800 متر مردان سجاد مرادی توانسته بود زمان لازم برای ورود به المپیك در دور مقدماتی را ثبت و كسب كنند . در ادامه الوندی نقره پرتاب وزنه را گرفت و سپس امیر الوندی توانست یك نقره دیگر برای ایران به ارمغان آورد .