تبیان، دستیار زندگی
اكبر غمخوار : تیم پیروزی در كمپ تیم‌ ملی تركیـه اردو مـی‌زند قـرارداد فـریدون معینی یك سـالـه است اكبر غمخوار از برگزاری اردوی تیم فوتبال پیروزی در كمپ اختصاصی تیم‌های ملی تركیه خبر داد. مدیر عامل باشگاه پیروزی (پرسپولیس) ت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اردوی پرسپولیس در تركیه

اكبر غمخوار

:

تیم پیروزی در كمپ تیم‌ ملی تركیـه اردو مـی‌زند

قـرارداد فـریدون معینی یك سـالـه است

اكبر غمخوار از برگزاری اردوی تیم فوتبال پیروزی در كمپ اختصاصی تیم‌های ملی تركیه خبر داد.

مدیر عامل باشگاه پیروزی (پرسپولیس) تصریح كرد: طی توافقاتی با هیات تركیه‌ای متشكل از مسوولان جهانگردی و ورزشی این كشور كه در تهران حضور داشتند، قرار شد تیم پیروزی اوایل مرداد ماه امسال اردوی هفت روزه‌ای را در استانبول برپا كند.

غمخوار اظهار داشت: سه بازیكن تركیه‌ای نیز از باشگاه فنرباغچه برای انجام تست و احتمالا امضا قرارداد وارد تهران خواهند شد تا در فصل آینده از وجود آنها استفاده كنیم.

مدیر عامل باشگاه پیروزی (پرسپولیس) با تاكید بر گسترش روابط ورزشی با باشگاه فنرباغچه گفت: به احتمال زیاد بازیكنانی از تیم پیروزی نیز برای تست راهی تركیه خواهند شد چرا كه باشگاه فنرباغچه بر روی چند بازیكن تیم پیروزی حساب ویژه‌ای باز كرده است و احتمالا با مذاكرات بیشتر شرایط تبادل بازیكنان صورت خواهد گرفت.

غمخوار همچنین از برگزاری یك دیدار دوستانه بین تیم فنرباغچه و پرسپولیس خبر داد.

وی گفت: مذاكراتی را برای حضور تیم‌های تركیه‌ای در ایران و انجام دیدارهای تداركاتی، با هیات تركیه‌ای انجام دادیم كه نتیجه‌ی قطعی آن در آینده مشخص خواهد شد.

غمخوار همچنین با اشاره به حضور «فریدون معینی» در كادر فنی تیم پیروزی خاطر نشان كرد: قرارداد باشگاه با معینی یك ساله است باشگاه با بررسی فنی، سرنوشت سایر اعضای كادر فنی را نیز در آینده‌ای نزدیك مشخص خواهد كرد.

گفتنی است، هیات 10 نفره‌ی ایرانگردی و جهانگردی و ورزش تركیه‌ای كه با باشگاه پیروزی مذاكراتی را انجام داده است روز سه شنبه 10 اردیبهشت ماه وارد تهران شد و شب پنج شنبه راهی تركیه گردید.