تبیان، دستیار زندگی
Frontpage بخوبی با اسكنر كار می‌كند و شما می‌توانید بدون خارج شدن از آن، نرم افزار اسكنر خود را راه اندازی كنید و تصویر را وارد كنید. البته در صورتی كه اسكنر شما از یك ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چگونه یك تصویر اسكن شده را وارد كنیم؟

Frontpage بخوبی با اسكنر كار می‌كند و شما می‌توانید بدون خارج شدن از آن، نرم افزار اسكنر خود را راه اندازی كنید و تصویر را وارد كنید. البته در صورتی كه اسكنر شما از یك درایور TWAIN استفاده می كند البته نرم افزار ، اسكنر یا دوربین باید روی كامپیوتر نصب شده باشند. اگر دوربین دیجیتال شما از یك درایو TWAIN استفاده می‌كند، باید بصورتی كه در مرحله 5 شرح داده شده است تصویر را با استفاده از نرم افزار دوربین، از دوربین به هارد خود وارد كنید. برای قرار دادن تصویر اسكن شده روی صفحه وب، به كار عملی 1 «چگونه یك تصویر را وارد كنیم» مراجعه كنید.

انتخاب نقطه درج

چگونه یك تصویر اسكن شده را وارد كنیم؟

صفحه‌ای كه می‌خواهید تصویر اسكن شده را در آن قرار دهید باز كنید. روی صفحه كلیك كنید تا نشانگر ماوس را جایی كه می‌خواهید تصویر در آن نمایان شود قرار دهید.

درج تصویر

چگونه یك تصویر اسكن شده را وارد كنیم؟

از منوی Insert ، به ترتیب گزینه‌های Picture و From Scanner or Camera را انتخاب كنید. كادر Insert Picture From Scanner or Camera باز می‌شود.

انتخاب وسیله

وسیله‌ای را كه می‌خواهید تصویر را از آن وارد كنید انتخاب نمایید. اگر به عنوان مثال هم یك اسكنر و هم یك دوربین دیجیتال بر روی كامپیوترتان نصب شده است وسیله‌ای را كه می‌خواهید از آن استفاده كنید را انتخاب نمایید.اگر تنها یك وسیله تصویری بر روی كامپیوتر شخصی شما نصب شده باشد آن اسكنر یا دوربین، خود انتخاب می‌شود.

انتخاب گزینه‌ها

گزینه Web guality را به همان صورت رها كنید. (گزینه Print Quality سایز بزرگتری از فایل ایجاد می‌كند)همچنین می‌توانید گزینه Add Picture to Media Gallery را انتخاب كنید تا اگر مایلید بتوانید بعداً به عكس مورد نظر دسترسی داشته باشید. اگر نمی‌خواهید دیگر از آن تصویر استفاده كنید این گزینه را انتخاب نشده رها كنید.

Insert Custom

اگر می‌خواهید از نرم افزار دوربین یا اسكنر خود برای وارد كردن تصویر استفاده كنید، روی دكمه Custom Insert كلیك كنید. از این نرم افزار برای اسكن كردن نهایی تصویر استفاده كنید و قبل از قرار دادن تصویر روی صفحه، آن را تغییر دهید. می‌توانید از ابزارهای اسكنر برای تغییر دادن كنتراست و روشنایی تصویر استفاده كنید. در اكثر مواقع این مرحله را نادیده می‌گیرید تا خود Front Page ، كار وارد كردن تصویر را انجام دهد زیرا نوار ابزار Pictures ، برای اكثر كارهای ویرایش ساده تصویر، بخوبی كار می‌كند. این تصویر، نرم افزار Hewlett – Packard Precision Scan Pro را نشان می‌دهد كه برای بریدن یك تصویر اسكن شده قبل از وارد كردن به Frontpage بكار می‌رود.

بدست ‌آوردن تصویر

فرض كنید كه می‌خواهید مرحله 5 را نادیده بگیرید. در كادر محاوره‌ای Insert Picture ، روی دكمه Insert كلیك كنید تا Frontpage ، تصویر را از اسكنر یا دوربین بگیرد و روی صفحه قرار دهد.

تغییر دادن اندازه تصویر

برای انتخاب تصویر، روی آن كلیك كنید (توجه داشته باشید كه نوار ابزار pictures نمایان می‌شود.). یكی از مربع‌های گوشه‌ای را بكشید تا طول و عرض تصویر با هم تغییر كند. بعد از این كار، روی دكمه Resample در نوار ابزار Pictures كلیك كنید تا اندازه فایل تصویر كاهش یابد.