تبیان، دستیار زندگی
در برنامه FrontPage چندین شیء پیش فرض در نظر گرفته شده است كه عملكرد خاصی را بر عهده دارند. این اشیاء كه كامپوننت وب نامیده می‌شوند وظایف مختلفی از جمله ایجاد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افزایش كارایی صفحات با استفاده از كامپوننت‌ها

افزایش كارایی صفحات با استفاده از كامپوننت‌ها

در برنامه FrontPage چندین شیء پیش فرض در نظر گرفته شده است كه عملكرد خاصی را بر عهده دارند. این اشیاء كه كامپوننت وب نامیده می‌شوند وظایف مختلفی از جمله ایجاد آلبوم از مجموعه ای از تصاویر و عكسها یا بروزرسانی اتوماتیك سایت را برعهده دارند.

عملكرد صحیح برخی از این اشیاء مستلزم وجود برنامه‌های دیگری است مانند كامپوننت Scheduled Picture كه برای استفاده از آن ISP شما باید از FrontPage Server Extensions پشتیبانی كند. ولی اكثر این كامپوننت‌ها حتی اگر كل سایت شما فقط یك صفحه داشته باشد كار می‌كنند.

FrontPage Server Extensions ، مجموعه‌ای از برنامه‌هاست كه روی یك سرور وب نصب می‌شوند. این مجموعه به شما امكان می‌دهد تا براحتی كامپوننتها مانند یك موتور جستجو را درج كنید یا فرم‌های تعاملی برای صفحات خود ایجاد كنید. شما باید از ISP خود بپرسید كه آیا از این مجموعه برنامه‌ها پشتیبانی می‌كند یا خیر؟

برای اضافه كردن این كامپوننت‌ها، از منوی Insert ، گزینه Web Componext را انتخاب كنید یا روی دكمه web Componext در نوار ابزار Standard كلیك كنید و یكی از گزینه‌ها را انتخاب كنید. كامپوننت‌های FrontPage سایت وب شما را تعاملی‌تر ، زنده‌تر و زیباتر می‌كنند.