تبیان، دستیار زندگی
FrontPage به مجموعه صفحات، تصاویر و عناصر دیگری كه سایت شما را تشكیل می‌دهد وب می‌گوید. هر چند می‌توانید صفحات را بدون ایجاد یك وب منتشر كنید، اما استفاده از این ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كار با سایت وب

كار با سایت وب

FrontPage به مجموعه صفحات، تصاویر و عناصر دیگری كه سایت شما را تشكیل می‌دهد وب می‌گوید. هر چند می‌توانید صفحات را بدون ایجاد یك وب منتشر كنید، اما استفاده از این ویژگی به شما امكان مدیریت ساختار سایت را می‌دهد. حتی اگر صفحاتی را در برنامه دیگری ایجاد كرده باشید یا از ابتدا آنها را در FrontPage ایجاد كنید، عناصر خاصی به صفحات شما اضافه می شود كه كارهای شما را آسان‌تر می‌كند.

این برنامه تغییرات انجام شده در جابجایی بین فایلها یا ایجاد اسناد جدید را ردیابی كرده بدون اینكه مجبور شوید هر صفحه را بروزرسانی كنید. بنابراین اگر بخواهید اخبار جدید به سایت اضافه كنید، FrontPage طوری عمل می‌كند كه اضافه كردن این متن به یك صفحه ساده شود. شما می‌توانید آن را به همین سادگی حذف كنید. همچنین ایجاد یك سایت به شما امكان می‌دهد تا جابجایی بین صفحات در سایت را خودكار كنید. عناصر حركت كردن در سایت (متن یا دكمه‌هایی كه برای رفتن از یك صفحه به صفحه دیگر باید روی آنها كلیك كرد)جابجای بین صفحات را آسان‌تر می‌كند.

از آنجایی كه مدیریت یك سایت ‌وب می‌تواند مشكل باشد، FrontPage ، محیطی با عنوانTasks ارائه كرده است كه به شما امكان می‌دهد تا كارهایی كه باید قبل از انتشار سایت انجام شوند را سازماندهی كنید. اگر با گروهی از افراد كار می‌كنید، حتی می‌توانید كارهای معمولی را به شخص دیگری محول كنید.