تبیان، دستیار زندگی
قلعه نویی تقاص پس می دهد دروازه بان سال قبل استقلال تهران گفت:"دلم به حال هواداران استقلال می سوزد اما با باخت دیروز قلعه نویی متوجه شد چوب خدا صدا ندارد." "هادی طباطبایی"- دروازه بان پیشین استقلال تهران...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طباطبایی :استقلال به مربی اش باخت

قلعه نویی تقاص پس می دهد

دروازه بان سال قبل استقلال تهران گفت:"دلم به حال هواداران استقلال می سوزد اما با باخت دیروز قلعه نویی متوجه شد چوب خدا صدا ندارد."

"هادی طباطبایی"- دروازه بان پیشین استقلال تهران- در گفت وگو با ایلنا، ضمن بیان مطلب فوق افزود:"دیروز استقلال تهران با استرس فراوانی مقابل حریفش ظاهر شد و ترس عجیبی در چهره و بازی تك تك آنها به وضوح دیده شد. اما استقلال تهران به فقدان تجربه بر روی نیمكت خود باخت، نه به استقلال اهواز. البته استقلال تهران تا به این جا هم با اقتدار بالا نیامده است و اگر نگاهی به نتایج این تیم بیندازید متوجه خواهید شد كه ضعف حریفان و خوش شانسی هم در صعود استقلال تاثیر به سزایی داشته است البته در ثبت نتایج خوب استقلال، بازیكنان عامل اصلی بودند؛ چرا كه به این باور رسیده بودند كه می توانند قهرمان شوند اما كم تجربگی مربیان و عدم هدایت صحیح آنها را در آستانه ی قهرمانی با" اما" و" اگر" مواجه كرد."

وی افزود:"به سرمربی استقلال می گویم حالا به یاد بیاورد چه بلایی بر سر دو جوان استقلال یعنی حمید واعظ و داریوش ایوبی آوردید. او فوتبال و زندگی این دو جوان را تباه كرد خدا هم جای حق نشسته است حالا قلعه نویی باید تقاص پس دهد. تاوان ظلمی كه به آن دو جوان كرد و كم لطفی كه به من داشت."

طباطبایی در ادامه ی گفت و گو ، با اشاره به نیاز مبرم استقلال به نیروهای با تجربه در بازی های حساسی چون بازی مقابل استقلال اهواز افزود:"وحید طالب لو دیروز اشتباه داشت اما مقصر نبود. او جوان است و در این فصل بازی های خوبی هم به نمایش گذاشته است اما بازی دیروز شرایط ویژه ای داشت. بازی دیروز بازی "مردان باتجربه" بود. حالا سوال من این است كه آن دو دروازه بانی كه قلعه نوعی می گفت از من بهتر هستند و حتما از همه این سال ها تجربه كسب كرده اند كجا هستند؟ ذخیره یك دروازه بان 18 ساله شده اند؟ من را به این بهانه از تیم محبوبم جدا كردند تا رفیق بازی های خود را در تیم حاكم كنند. حالا هم باید جواب این هواداران را بدهند. من در فصل گذشته و با آن تیم ضعیف كه در رده نهم جدول قرار گرفت به جز 4 بازی دروازه بان ثابت استقبال بودم و تنها 12 گل خوردم. آمار این فصل را هم ببینید. عملكرد دروازه بانان دیگر تیم های لیگ را هم ارزیابی كنید. آنها روی سانترهای بلند گل نمی خورند؟ می گفتند طباطبایی قد كوتاهی دارد وهزار عیب دیگر روی من می گذاشتند اما به گواه هواداران و كارشناسان بهترین بازیكن استقلال من بودم. بعد كنارم گذاشتند نتیجه چه شد؟ حمایت كوركورانه از برخی همین شد كه یقه ی استقلال را این طور گرفتند. از طباطبایی می گذرد اما آقایان به فكر خود باشند. باز هم می گویم خدا جای حق نشسته است."

وی در پایان اظهار داشت:"اینكه بگویند طباطبائی از باخت استقلال خوشحال است بی انصافی محض است. استقلال تیم محبوب من بوده و خواهد بود. من با استقلال زندگی كردم اما نگذاشتند به این تیم همچون هفت سال گذشته خدمت كنم."