تبیان، دستیار زندگی
فرض كنید كه اداره شما می‌خواهید سندهای متنی موجود را در وب منتشر كند، فقط كافی است كه از گزینه Insert File استفاده كنید تا فایل‌های موجود را بدون هیچ دردسری به ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چگونه متن را از یك فایل بیرون بكشیم؟

فرض كنید كه اداره شما می‌خواهید سندهای متنی موجود را در وب منتشر كند، فقط كافی است كه از گزینه Insert File استفاده كنید تا فایل‌های موجود را بدون هیچ دردسری به FrontPage وارد كنید.

نقطه درج را انتخاب كنید

چگونه متن را از یك فایل بیرون بكشیم؟

روی یك ناحیه خالی از صفحه كه می‌خواهید متن را درج كنید كلیك كنید. اگر با یك صفحه خالی شروع كنید، متن در بالای صفحه درج خواهد شد. توجه كنید نقطه درج هر جا باشد، متن در آنجا درج خواهد شد.

فایل متنی

چگونه متن را از یك فایل بیرون بكشیم؟

از منوی Insert ، گزینه File را انتخاب كنید تا كادر محاوره‌ای Select File باز شود.

انتخاب فایل

چگونه متن را از یك فایل بیرون بكشیم؟

از لیست Files of type ، نوع فایلی كه می‌خواهید وارد كنید را انتخاب كنید. برای مثال، اگر بخواهید یك فایل متنی مانند فایل‌های Notepad را باز كنید، گزینه( Text Files(*.textرا انتخاب كنید. اگر می‌خواهید یك فایل Word را وارد كنید، گزینه( Word 97-2000(*.doc را انتخاب كنید، سندی كه می‌خواهید در وب درج كنید را پیدا كنید و رویOpen كلیك كنید.

گزینه‌های تبدیل را انتخاب كنید

چگونه متن را از یك فایل بیرون بكشیم؟

اگر یك فایل پردازش متنی را انتخاب كنید، FrontPage بصورت خودكار سند اصلی را حفظ می‌كند ولی اگر یك فایل متنی را انتخاب كتید، كادر محاوره‌ای Convert Text باز می‌شود.(فایل متنی، شامل متن فرمت نشده است و ممكن است در یك ویرایشگر متنی مانند Notepad ایجاد شده باشد كه فرمت‌هایی مانند bold یا italic را ذخیره نمی‌كند یا ممكن است بوسیله یك واژه‌پرداز متنی ایجاد شده باشد و به فرمت فقط متن(.txt) ذخیره شده باشد.). گزینه مورد نظر را انتخاب كنید و روی Ok كلیك كنید.

جابجا كردن متن انتخاب شده

چگونه متن را از یك فایل بیرون بكشیم؟

ممكن است بخواهید بخش‌هایی از متن را به محل جدیدی از صفحه منتقل كنید، برای این كار، متن مورد نظر را های لایت كنید و آن را به محل جدید بكشید.

پاكسازی فایل

چگونه متن را از یك فایل بیرون بكشیم؟

وقتی كه فایلی را وارد می‌كنید، ممكن است شامل كاراكترهای خط بعدی و شیوه‌های فونتی باشد كه نمی‌خواهید. برای حذف یك فرمت نامطلوب، متن مورد نظر را انتخاب كنید و از منوی Format، گزینه Remove Formatting را انتخاب كنید(یا Ctrl+Shift+Z را بفشارید.).

 *توجه*

میانبری برای تبدیل فایل

ممكن است Cut و Paste كردن اطلاعات انتخاب شده از یك برنامه ویندوزی دیگر، ساده‌تر از درج كردن كل فایل باشد. برای این كار، فایل متنی را در برنامه‌ای كه ایجاد شده است باز كنید، متن مورد نظر را انتخاب كنید و آن را كپی كنید. بعد FrontPage را باز كنید و متن را در صفحه مورد نظر، Paste كنید.

گزینه‌های تبدیل

كادر محاوره‌ای Convert Text ، چند گزینه دارد كه می‌توانید در هنگام وارد كردن یك فایل متنی، آنها را انتخاب كنید. بصورت پیش فرض، متن سند، به پاراگراف‌های مجزا و فرمت‌دهی شده تبدیل می‌شود. شما می‌توانید One formatted paragraph (كل متن بصورت یك پاراگراف واحد ظاهر می‌شود)، Normal Paragraphs (برای استفاده از شیوه متن پیش فرض FrontPage ) ، یا Normal Paragraphs with line breaks ( برای حفظ پایان خط‌ها با اضافه كردن كاراكتر خط جدید در پایان هر خط) را انتخاب كنید. اگر می‌خواهید صفحات وب متنی را وارد كنید، گزینه Treat as HTML را انتخاب كنید.