تبیان، دستیار زندگی
وتبال نبود پس از پیروزی مقابل سپاهان جو متشنجی را برای تضعیف تیم ما به راه انداختند كه برخی خبرگزاری ها نقش فعالی در این جریان سازی داشتند . با این شرایط چطور می توان پذیرفت كه شكست ما در روز پاك فوتبال اتفاق افتاده باشد.&nbs...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امیر قلعه نوعی

:

شكست ما در روز پاك فوتبال نبود

پس از پیروزی مقابل سپاهان جو متشنجی را برای تضعیف تیم ما به راه انداختند كه برخی خبرگزاری ها نقش فعالی در این جریان سازی داشتند . با این شرایط چطور می توان پذیرفت كه شكست ما در روز پاك فوتبال اتفاق افتاده باشد.

امیرقلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال استقلال كه درحاشیه تمرین عصرسه شنبه این تیم گفت و گو می كرد ، افزود : چطور باید قبول كنیم كه این بازی در روز پاك فوتبال بوده  در حالیكه در چند روز گذشته تمام اعصاب و روان بازیكنان ما تحت انواع فشارهای روحی و روانی از ناحیه ابزارهای رسانه ای آقایان قرار داشت . ما این بازی را باختیم ولی من تمام آنهایی كه باعث تضعیف استقلال شدند  تا آقایان به مقصد شان برسند را به خدا واگذار می كنم.

وی افزود : البته قبول دارم كه استقلال دراین دیدار درحد و اندازه های خودش ظاهر نشد. اگر مهاجمین ما از فرصت ها بهتر استفاده می كردند هیچ وقت چنین وضعی پیش نمی آمد . ولی نمی توانم در مقابل جریانی هم كه تنها ماموریت به ضعف كشیدن استقلال را داشت سكوت كنم و اجازه بدهم آنچه كه با خون دل خوردن و زحمات چندین ماهه اعضای تیم بدست آمده را عده ای به چنین اعمال ناجوانمردانه پایمال كنند.

قلعه نوعی در ادامه درباره تغییر سفربرگشت تیم سپاهان به تهران و تاثیر خستگی این سفر درنتیجه دیدار مقابل پاس تصریح كرد : من توجیهی برای این مسئله پیدا نمی كنم . سپاهان به خاطر خستگی سفر حتی نتوانست نیمی از توان واقعی اش را مقابل پاس به نمایش بگذارد . به هرحال امیدوارم حداقل این جابجایی زمان برگشت ، تعمدی نبوده باشد.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سئوال كه چرا در نیمه مربیان تغییر خاصی در شیوه بازی تیم نداشتید اظهار داشت : ما در نیمه مربیان یك گل به استقلال اهواز زدیم و این نشان می دهد كه ما تدابیر لازم  برای تغییر نتیجه را به بازیكنان گوشزد كردیم ولی نتوانستیم از موقعیت هایی كه بدست آوردیم به خوبی استفاده كنیم.

وی درباره تعویض هایی كه دراین دیدارانجام داد یاد آور شد :  فراز فاطمی از دقیقه 25 خواست كه به خاطرافت شرایط بدنی اش تعویض شود . منصوریان را هم به خاطر اینكه به شدت از سوی تماشاگران اهوازی مورد بی احترامی قرار گرفته بود ، تعویض كردم در حالیكه اعتقاد دارم  او در نیمه اول بهترین بازیكن من درزمین بود . برای جایگزینی این نفرات هم بازیكن بهتری روی نیمكت نداشتم و مجبور شدم تا از فابریتسیو و ساجدی  استفاده كنم.

سرمربی استقلال درباره اینكه تا چه اندازه نتیجه دیدار سپاهان و پاس را تعقیب می كردید گفت : ما كاری به این بازی نداشتیم و تلاش مان این بود تا در این بازی خودمان  نتیجه لازم را كسب كنیم . تاكنون هم تنها با اتكا به قابلیت های خودمان بالا آمدیم و دلیلی ندارد تا از دیگران برای صعود خودمان وام بگیریم . به هرحال این شكست برای ما درس بزرگی داشت كه مطمئنا در آینده برایمان راهگشا خواهد بود.

وی درباره بازی های هفته آخر لیگ برتر تاكید كرد : ما كار خودمان را می كنیم و برای شكست پگاه به میدان خواهیم رفت و منتظرحوادث فوتبال هم هستیم.

قلعه نوعی درباره موضوع درگیری اش با ستارهمدانی پیش ازدیداربا استقلال اهواز گفت : این مسئله در آن حد كه بعضی ها عنوان كردند نبود . اگر موضوع ستار جدی بود او امروز سر تمرین حاضر نمی شد . این هم از شیطنت بعضی از آدم های معلوم الحال است كه می خواهند از هر مسئله برای ضربه زدن به استقلال استفاده كنند.