تبیان، دستیار زندگی
رحمان رضایی: این شكست را جبران می كنیم فوتبال ایران به حق خودش می رسد  رحمان رضایی، مدافع ایرانی تیم مسینا ایتالیا حالا سومین سال حضورش در این كشور را تجربه می كند و به همراه مسینا در آستانه صعود به   &nb...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گفتگو با تنها لژیونر ایرانی در ایتالیا

رحمان رضایی:

این شكست را جبران می كنیم

فوتبال ایران به حق خودش می رسد

رحمان رضایی، مدافع ایرانی تیم مسینا ایتالیا حالا سومین سال حضورش در این كشور را تجربه می كند و به همراه مسینا در آستانه صعود به    سری آقرار گرفته است. تیم رضایی باید از هفت مسابقه آینده خود امتیازات لازم را به دست آورد تا موقعیت كنونی خود را در جدول رقابت ها بهبود بخشیده و به عنوان یكی از سه تیم برتر سری بی صعود كند.

رضایی در گفت وگویی آخرین وضعیت خود را در تیم مسینا تشریح كرد.

مسینا در آستانه صعود به سری آقرار گرفته ، شرایط را چطور می بینید؟

رضایی: بعد از حدود سه سال حضور در فوتبال ایتالیا حالا از شرایط خوبی برخوردار هستم، دیروز هم یك مسابقه حساس و بسیار مشكل را برابر فیورنتینا انجام دادیم كه متاسفانه در این بازی شكست خوردیم. ضمن این كه ما در این مسابقه مهمان فیورنتینا بودیم و در نهایت با دو گل شكست خوردیم.

حالا چقدر شانس صعود دارید؟

رضایی : فعلا از مكان سوم به جای چهارم سقوط كرده ایم اما فاصله زیادی نداریم و می توانیم این شكست را جبران كنیم.

باید امتیازات باقی مانده را تا حد ممكن به دست آوریم تا در جمع سه تیم اول جدول باقی بمانیم.البته رقابت در بالای جدول خیلی نزدیك است و باید مراقب باشیم.

بازی های باقی مانده چگونه خواهد بود؟

رضایی:ما هفت مسابقه دیگر پیش رو داریم كه 4 مسابقه آن در ورزشگاه خانگی خودمان است و تقریبا در دو مسابقه از این چهار بازی كسب سه امتیاز قابل پیش بینی است اما در دو مسابقه دیگر نیز اگر بتوانیم هوشیار عمل كنیم فكر می كنم بتوانیم با كسب همه امتیازات خانگی موقعیتمان را بهبود بخشیم.

و بازی های بیرون از خانه؟

رضایی: ما یك مسابقه دشوار خارج از خانه داریم و دو مسابقه دیگر چندان سخت نیست. اگر از این بازی های هم امتیازات لازم را به دست آوریم صعود می كنیم.

با صعود مسینا قراردادت را تمدید می كنی؟

رضایی: هنوز در این خصوص تصمیم نگرفته ام، البته از طرف باشگاه پیغام فرستادند كه بروم و قراردادم را تمدید كنم اما گفتم فعلا صبر كنید تا شرایط را بررسی كنم و پاسخ بدهم.

باید ببینم شرایط به چه شكل رقم خواهد خورد تا بعد از آن با انجام بررسی ها لازم تصمیم بگیرم ، تا حدود 15-10 روز آینده با در نظر گرفتن تمامی جوانب تصمیم نهایی را می گیرم.

صعود بی سابقه فوتبال ایران به مكان هفدهم فوتبال جهان را چگونه می بینی؟

رضایی: بله، وقتی شنیدم بسیار خوشحال شدم كه بعد از ناكامی هایی كه از جمله در بازی های مقدماتی جام جهانی و غیره... داشتیم، توانستیم از سیر نزولی تیم ملی جلوگیری كنیم و همچنین خرسند هستم كه بالاخره تیم ملی توانست حق خودش را در فوتبال دنیا به دست آورد.

من یقین دارم اگر بتوانیم این روند را ادامه بدهیم می توانیم رتبه بهتری را در رده بندی جهانی داشته باشیم و شگفتی ساز فوتبال جهان باشیم.

برای بازی با آلمان به تهرانی می آیی؟

رضایی:كدام بازی؟

از برگزاری بازی ایران و آلمان خبر نداری؟

رضایی: من اطلاعی نداشتم و روزنامه های ایتالیایی هم در مورد این مسابقه چیزی ننوشتند، شاید هم من ندیده ام. مطمئنا انجام مسابقه چون انعكاس جهانی خواهد داشت برای ما خیلی مهم خواهد بود. به هر حال تیم آلمان جزو 8 تیم برتر دنیا می باشد و انجام مسابقه برابر این تیم خیلی می تواند برایما مثمر ثمر و مفید باشد، همچنین ارایه یك بازی قابل قبول از تیم ملی كشورمان و نتیجه این مسابقه به طور یقین باز هم در رده بندی فیفا بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

من خودم به شخصه یقین دارم ما می توانیم در سال آینده به مراتب بهتر از سال گذشته حاضر شویم و شگفت آفرین باشیم.