تبیان، دستیار زندگی
اكبر غمخوار: به تعهداتمان با استقلال تهران پایبندیم مدیر عامل باشگاه پیروزی ( پرسپولیس) با رد شایعات اخیر مبنی بر انجام مذاكراتی از سوی این باشگاه با برخی از بازیكنان تیم استقلال تهران گفت: به تعهدات و مذاكرات خود با باشگاه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

غمخوار از برنامه های خود و جذب بازیكنان جدید خبر داد

اكبر غمخوار:

به تعهداتمان با استقلال تهران پایبندیم

مدیر عامل باشگاه پیروزی ( پرسپولیس) با رد شایعات اخیر مبنی بر انجام مذاكراتی از سوی این باشگاه با برخی از بازیكنان تیم استقلال تهران گفت: به تعهدات و مذاكرات خود با باشگاه استقلال در خصوص مذاكره با بازیكنان دو تیم با عدم اطلاع قبلی پایبندیم و تحت هیچ شرایطی آنرا زیر پا نخواهیم گذاشت.

اكبر غمخوار افزود: باشگاه پیروزی ( پرسپولیس)‌، تحت هیچ شرایطی به دنبال بازیكنان تیم استقلال نخواهد رفت چرا كه خود را ملزم به رعایت اصول اخلاقی و حرفه‌ای می‌دانیم و خلاف آن رفتار نخواهیم كرد. مگر اینكه با هماهنگی و رضایت كامل مدیران دو باشگاه صورت پذیرد.

وی تصریح كرد: باشگاه پیروزی فقط با بازیكنان آزاد مذاكره خواهد كرد تا در صورت امكان برای فصل آینده از آنها استفاده كنیم.

غمخوار از آغاز فعالیتهای باشگاه برای مذاكره با بازیكنان مورد نظر خبر داد.

مدیر عامل باشگاه پیروزی همچنین با اشاره به سرنوشت «وینكو بگوویچ» در تیم پیروزی خاطرنشان كرد: بگوویچ تا اول مرداد ماه امسال با تیم پیروزی قرارداد رسمی دارد و بر این اساس تا پایان قرارداد هرگونه بحثی در خصوص حضور و یا عدم حضور وی منتفی است و بعد از پایان قرارداد با مذاكره‌ی مجدد همه چیز را روشن خواهیم كرد.

وی با دفاع از انتخاب یك دستیار ایرانی برای بگوویچ تا پایان رقابتهای لیگ برتر و جام حذفی اظهار داشت: دستیار بگوویچ به احتمال زیاد پرسپولیسی است و تا پایان هفته‌ی جاری به طور رسمی معرفی خواهد شد، این انتخاب نیز فقط به دلیل حساسیت رقابتهای جام حذفی صورت می‌گیرد تا بتوانیم با شرایط متفاوتی سایر بازیها را پیگیری كنیم.

غمخوار در پایان با دفاع از عملكرد سرمربی پیروزی بر ساختن تیمی قوی و منسجم برای فصل آینده‌ی رقابتهای لیگ برتر تاكید كرد.