تبیان، دستیار زندگی
پاس صدرنشینی را از استقلال گرفت تیم فوتبال پاس تهران با پیروزی مقابل سپاهان اصفهان موفق شد بالاتر از استقلال در صدر جدول رده بندی رقابتهای لیگ برتر قرار بگیرد. استقلال كه دراین بازی بهترین گلزن خود رضا عنایتی را دراختیارندا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقلال باخت ، پاس به قهرمانی سلام كرد

پاس صدرنشینی را از استقلال گرفت

تیم فوتبال پاس تهران با پیروزی مقابل سپاهان اصفهان موفق شد بالاتر از استقلال در صدر جدول رده بندی رقابتهای لیگ برتر قرار بگیرد.

استقلال كه دراین بازی بهترین گلزن خود رضا عنایتی را دراختیارنداشت، ازهمان ابتدا برای پیروزی گام به میدان گذاشت. اما در مقابل این استقلال اهواز بود كه توپ ومیدان را دراختیارگرفت وموفق شد دردقایق 37 و39 براثراشتباه خط دفاعی ودروازبان استقلال تهران ازحریف خود پیش بیفتد.

استقلال نیزدریكی دونوبت توسط منصوریان وفاطمی موقعیت گل داشت كه با درخشش شحیطاوی دروازبان استقلال اهواز این فرصتها ازدست رفت.

در حالی كه پیش از این تصورمی شد استقلال تهران دراهواز كار آسانی پیش رو خواهد داشت اما استقلال اهواز دست به كار بزرگی زد و موفق شد استقلال تهران را با نتیجه دو بر یك مغلوب نماید. از سوی دیگر پاس نیز كه رقابت شانه به شانه ای را با استقلال برای كسب عنوان قهرمانی دارد در دیداری نزدیك از سد سپاهان سختكوش گذشت تا صدر جدول را در اختیار بگیرد.

استقلال در این مسابقه یكی از بدترین بازیهای خود را به نمایش گذاشت و نتوانست از فرصت خوبی كه برای حفظ صدرنشینی دراختیار داشت استفاده نماید. در نیمه دوم تنها ستار همدانی موفق شد در دقیقه 90 و از روی یك ضربه كاشته تك استقلال را به ثمر برساند كه این گل هم نتیجه ای در پایان كار برای استقلال نداشت تا یك بخت مسلم از چنگ شاگردان قلعه نویی خارج شود. استقلال در حال حاضر از 25 بازی صاحب 48 امتیاز است و در رده دوم جدول قرار دارد.

از سوی دیگرپاس نیز با وجود اخراج محمد نصرتی و ده نفره شدن از تلاش باز نایستاد و موفق شد توسط محسن بیاتی نیا و آرش برهانی در دقایق 56 و 63 دوبار دیگر گلزنی كند. سپاهان نیز تنها یكبار در نیمه دوم آنهم توسط اصغر طالب نسب به گل رسید تا این مسابقه در پایان با حساب 4 بر 3 به سود شاگردان مجید جلالی خاتمه یابد.

پاس با این پیروزی از 25 مسابقه صاحب 50 امتیاز شد تا صدر جدول را در اختییار بگیرد. در هفته پایانی رقابتهای لیگ پاس باید به مصاف استقلال اهواز برود و استقلال تهران میزبان پگاه خواهد بود.