تبیان، دستیار زندگی
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی گفت: از انتخاب دایی به عنوان سرمربی تیم ملی بسیار خرسندم و معتقدم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خرسندی علی آبادی از انتخاب دایی

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی گفت: از انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی بسیار خرسندم و معتقدم فدراسیون فوتبال انتخاب خیلی خوبی كرد.

به نقل از ایرنا، محمد علی آبادی دوشنبه شب در نشستی با بازیكنان و مدیران سایپا افزود: علی دایی سابقه طولانی در فوتبال داخلی و بین‌المللی دارد و از این حیث سابقه خوبی دارد.

وی افزود: دایی شخصیت جنگندگی دارد و میل به موفقیت در او موج می‌زند، وی می‌تواند انگیزه لازم را برای موفقیت تیم ملی در بازیكنان ایجاد كند. البته باید فضایی ایجاد كنیم تا كار برای سرمربی و تیم ملی مهیا شود و این تیم به قهرمانی نزدیكتر شود.

رئیس سازمان تربیت بدنی ادامه داد: باید برای موفقیت تیم ملی از تمامی امكانات آن استفاده كنیم. مردم ایران غرور بین‌المللی را در ورزش همچون اقتدار ایران در سایر زمینه‌ها خواستار هستند، به همین دلیل باید به خواست مردم احترام گذاشت و در رسیدن به این نیاز تلاش جدی كرد.

وی در ادامه به انتخاب دایی اشاره كرد و افزود: معتقدم كسی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد كه تمام جامعه فوتبال كشور و مردم با این مسئله مثبت برخورد كردند. دایی شاخصه‌ها و ویژگیهای منحصر به فردی دارد كه او را نسبت به دیگران برتر می كند.

علی آبادی در پایان گفت: نسبت به ظرفیتهای كشور از دایی و تیم ملی انتظار داریم و امیدواریم پس از صعود به رقابتهای جام جهانی از گروه خود بالا بیائیم. امیدوارم موفقیتهای ورزشی دایی در عرصه مربیگری تیم ملی هم تكرار شود.

رئیس سازمان تربیت بدنی درعین حال از جامعه ورزش، سازمان صدا و سیما، خبرگزاریها، مطبوعات و آحاد مردم خواست كه تا انتها، این جوان رعنا و غیور را حمایت كنند.