تبیان، دستیار زندگی
ای پرسپولیس بحث تغییر و تحول در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس همچنان به قوت خود باقی است و شاید این تیم در محله مدیران خود رفت و آمدهای جدیدی را شاهد باشد اما از سویی دیگر مهمتر از این بحث ، حضور یك دستیار ایرانی در كنار وینگو ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استارت مخفیانه عابدزاده برای پرسپولیس

بحث تغییر و تحول در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس همچنان به قوت خود باقی است و شاید این تیم در محله مدیران خود رفت و آمدهای جدیدی را شاهد باشد اما از سویی دیگر مهمتر از این بحث ، حضور یك دستیار ایرانی در كنار وینگو بگوویچ است. یكی از افرادی كه برای تصدی این پست شانس زیادی دارد، احمدرضا عابدزاده است. دروازه بان افسانه ای فوتبال ایران این روزها پشت پرده مشغول اقداماتی است كه شاید شنیدنش دل هواداران او را شاد كند . از ما نشنیده بگیرید اما گویا احمدرضا پس از آنكه از سوی دوستان سرمایه دارش برای گرفتن پستی در میان مسئولان پرسپولیس تشویق شد ، نزد مهر علیزاده رفت و با او صحبت هایی انجام داد . گویا در این میان حرف و حدیث هایی از گوشه و كنار به میان آمده و احمدرضا را فعلاً در مورد سرمایه گذاری در پرسپولیس دچار تردید كرده است! اما اصل ماجرا باز هم چیزی دیگری است. احمدرضا كه دو سال پیش با جواب منفی مسئولان فدراسیون برای شركت در كلاس های مربیگری درجهA روبرو شده بود ، چند روزی است به دنبال شركت در كلاس های مربیگری است و نمی خواهد بدون مدرك روی نیمكت پرسپولیس بنشیند . شایعه پرسپولیس شدن احمدرضا وقتی بیشتر قوت می گیرد كه او شركت در این كلاس ها را پس از منتفی شدن مذاكراتش با الوصلی ها بیشتر پیگیری می كند.

الوصل همچنان امیدوار به حضور عابدزاده

حضور احمد رضا عابدزاده در باشگاه الوصل امارات هنوز منتفی نیست. یكی از نزدیكان كاپیتان  سابق تیم ملی ایران در مورد شایعه حضور عابدزاده در دوبی كه چندی پیش برسرزبانها بود ، گفت : عابدزاده منتظر برگزاری دیدارهای آتی تیم الوصل است و شاید مذاكره مجدد ، سمت مربی دروازه بانهای الوصل را برای سنگربان سابق تیم ملی ایران فراهم سازد.