تبیان، دستیار زندگی
وش 100 میلیونی «مارمولك» در 3 روز سخنگوی اتحادیه تهیه‌كنندگان و توزیع فیلم ایران گفت: استقبال بی‌‏نظیر تماشاگران خوب ایرانی از اكران فیلم‌‏های «مارمولك» ، «كما»، «بوتیك»، «علی و دنی» و «ملاقات با طوطی» نشانه حمایت یكپارچه مر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی وهنری 8 اردیبهشت 1382

فروش 100 میلیونی «مارمولك» در 3 روز

سخنگوی اتحادیه تهیه‌كنندگان و توزیع فیلم ایران گفت: استقبال بی‌‏نظیر تماشاگران خوب ایرانی از اكران فیلم‌‏های

«مارمولك»، «كما»، «بوتیك»، «علی و دنی» و «ملاقات با طوطی» نشانه حمایت یكپارچه مردم ایران از تولیدات متفاوت سینمای ایران است.به گزارش ایلنا، سیدغلامرضا موسوی، افزود: هجوم تماشاگران برای مشاهده فیلم‌‏های ایرانی، پاسخی به تلاش و سخت كوشی تك تك هنرمندان سینمای ایران، به ویژه تهیه‌كنندگان و كارگردانان سینمای كشور است.

به گفته وی، استقبال تماشاگران به گونه‌‏ای بوده است كه تنها در سه روز نخست نمایش فیلم «مارمولك»، سالن‌‏های سینماها بیش از یك‌ ‏میلیارد ریال فروش داشته‌‏اند. این استقبال، نشانه تكریم متقابل تماشاگران در پاسخ به تكریم تماشاگران از سوی هنرمندان سینمای ایران است.

موسوی افزود: پایداری، ماندگاری و عزت سینمای ایران مدیون تلاش و كوشش تهیه‌كنندگان، كارگردانان و دیگر هنرمندان سینمای ایران است كه در طول دو دهه با تحمل همه نوع مصائب و مشكلات مادی و معنوی، به سینمای ایران اعتلا بخشیده‌‏اند.

وی تأكید كرد:‌‏ در این راستا تلاش برخی مدیران آگاه سینمادار نیز قابل تقدیر است. به همین دلیل نیز، اظهاراتی كه از سوی برخی از پادوهای فیلم فرنگی عنوان می‌‏شد، جای تعجب دارد و باید ریشه این حرفها و اظهار نظرها را در جایی دیگر جستجو كرد كه در صورت ضرورت، اعلام خواهیم كرد.

سخنگوی اتحادیه اظهار امیدواری كرد كه موفقیت های آغاز شده از ابتدی سال 83 ادامه یابد و تماشاگران سینمای ایران ، همچنان حامی فیلم های ارزشمند سینماگران ایران باشند.