تبیان، دستیار زندگی
برای ششمین سال متوالی؛ ایران قهرمان فوتسال آسیا شد تیم ملی فوتسال كشورمان برای ششمین دوره‌ی متوالی قهرمان فوتسال آسیا شد. دیدار پایانی این دوره از مسابقات بین دو تیم ملی فوتسال كشورمان و ژاپن برگزار شد كه تیم ایران با نتیجه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قهرمانی ایران در آسیا و درخشش شمسایی

برای ششمین سال متوالی؛

ایران قهرمان فوتسال آسیا شد

تیم ملی فوتسال كشورمان برای ششمین دوره‌ی متوالی قهرمان فوتسال آسیا شد.

دیدار پایانی این دوره از مسابقات بین دو تیم ملی فوتسال كشورمان و ژاپن برگزار شد كه تیم ایران با نتیجه‌ی 5 بر 3 حریف سرسخت خود را شكست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

گفتنی است تیم ملی فوتسال ایران مستقیما راهی جام جهانی تایوان (آذر ماه 83) شد.

لازم به ذكر است، تیم ملی فوتسال ایران در دورهای گذشته و در دیدار پایانی این مسابقات، دو بار با تیم ازبكستان، دوبار با ژاپن و یكبار با كره‌ی جنوبی دیدار كرده بود كه آخرین پیكار ما با ژاپن مربوط به سال گذشته است كه ایران موفق به شكست 6 بر 4 ژاپن شد.

همچنین دراین مسابقات تیم ملی فوتسال تایلند با نتیجه‌ی 3 بر یك ازبكستان را شكست داد و عنوان سومی این دوره از مسابقات را از آن خود كرد.

شمسایی آقای گل فوتسال آسیا شد

وحید شمسایی با ركوردی جالب توجه ، عنوان آقای گلی ششمین دوره مسابقات فوتسال آسیا را به خود اختصاص داد.

شمسایی با بازكردن دروازه تمامی حریفان خود در این دوره از مسابقات موفق شد به ركورد 32 گل زده دست یابد و با اختلافی نسبتا زیاد در صدر جدول بهترین گلزنان رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا قرار بگیرد.

وی در دیدار فینال و در شرایطی كه به شدت از سوی دو بازیكن تیم ژاپن مراقبت می شد توانست یكبار دروازه تیم ژاپن را باز كند و با به ثمر رساندن این گل آمار تعداد گلهای زده خود در این مسابقات را به رقم 32 رساند.

گفتنی است شمسایی اولین لژیونر تیم فوتسال كشورمان محسوب می شود كه در تیم لاتزیو ایتالیا عضویت دارد.