تبیان، دستیار زندگی
FrontPage ابزاری قدرتمند و ساده برای طراحی صفحات و سایتهای وب است. از آنجایی كه frontPage به یك ویرایشگر متنی شبیه است، برای ایجاد صفحات و سایتهای جذاب نیازی به فراگیری كدنویسی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شروع با FrontPage 2002

شروع با FrontPage 2002

FrontPage ابزاری قدرتمند و ساده برای طراحی صفحات و سایتهای وب است. از آنجایی كه frontPage به یك ویرایشگر متنی شبیه است، برای ایجاد صفحات و سایتهای جذاب نیازی به فراگیری كدنویسی HTML (Hypertext marknp language) نخواهید داشت.

HTML كدی است كه باعث می شود یك صفحه وب كار كند. در ابتدا به بررسی واسط گرافیكی برنامه می پردازیم و اصول اولیه ایجاد و انتشار صفحات وب را به شما یاد می‌دهیم. سپس عملكرد نوارهای ابزار مختلف برنامه را شرح داده و روش های متفاوت مشاهده صفحات در هنگام ایجاد و مدیریت سایت را شرح می‌دهیم‌‌. Task pane ‌‌، قابلیت جدید این نسخه از FrontPage است كه امكان دستیابی سریع به امكانات پر كاربرد را فراهم می‌كند. اگر از این كادر استفاده می‌كنید می‌توانید به روش كاراكتری، متن را copy و paste كنید، فایلها را پیدا كنید و یك صفحه یا سایت جدید ایجاد كنید ( كار عملی 7 در مورد Task pane توضیح داده شده).

وقتی كه FrontPage باز می شود، به صورت پیش فرض، یك صفحه خالی را باز می‌كند. می‌توانید روی این صفحه تایپ كنید ولی توجه كنید كه هنوز یك سایت وب ایجاد نكرده‌اید. جزئیات این كار در بخش 2 «ایجاد صفحات» آمده است. هنگامیكه از برنامه استفاده می‌كنید، ممكن است با مشكلاتی مواجه شوید: صفحه باز نمی‌شود یا قابلیتی كه دیروز كار می‌كرد، امروز كار نمی‌كند.