تبیان، دستیار زندگی
تیم والیبال پیكان یك پیروزی دیگر را با شكست تیم سنگ آهن بافق در كارنامه خود به ثبت رساند تا یك گام دیگر خود را به...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کارخانه: سازش نمی‌كنم!

تیم والیبال پیكان یك پیروزی دیگر را با شكست تیم سنگ آهن بافق در كارنامه خود به ثبت رساند تا یك گام دیگر خود را به قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر والیبال نزدیك كند.

به نقل از ایسنا، بازی كارآمد "سلطانی" كه در غیاب بابك مظفری در تیم بافق یزد به عنوان بازی‌ساز به نمایش گذاشته شد در كنار یك روز پراسترس پیكان در یزد در نهایت باعث كسب دو گیم برای تیم میزبان و البته در پایان با ثبت پیروزی به نام پیكان همراه شد.

مصطفی كارخانه، سرمربی تیم والیبال پیكان درمورد دیدار جمعه شب تیمش مقابل تیم سنگ آهن بافق گفت: بازی سختی بود. ما در شرایطی كه فكر نمی‌كردیم مقابل تیم یزد به مشكل بربخوریم، به دردسر افتادیم. مهم‌ترین دلیل این امر بازی بسیار خوب آنها در طول بازی بود و البته استرس و نگرانی ما كه ناشی از از دست رفتن احتمال صدر جدول و حتی قهرمانی بود. به هر حال باید پذیرفت كه محاسبه معدل تیم‌هایی كه شانس قهرمانی دارند تا حدودی در عملكرد اعضای این تیم‌ها تاثیر دارد كما این كه دیدید تیم سایپا هم با نتیجه مشابه سه بر دو مقابل تیم اتكا به پیروزی رسید. با این حال خدا را شكر می‌كنم كه با كسب پیروزی یزد را ترك كردیم.

وی به دیدارهای آتی تیمش مقابل تیم‌های استیل آذین و پگاه ارومیه اشاره كرد و اظهار داشت: تمام مجموعه باشگاه پیكان و تیم والیبال را بسیج كرده‌ایم تا بتوانیم در این دو دیدار باقی مانده با پیروزی زمین مسابقه را ترك كنیم. خوشحالم از این كه بگویم همه بازیكنان تیم به شرایط ویژه حال حاضرشان آگاهند و به خوبی می‌دانند كه فقط قهرمانی برازنده تیم والیبال پیكان است. بنابراین شك نكنید كه ما با استفاده از برنامه‌هایی كه برای هر دیدار داریم با شكست حریفان‌مان زمین مسابقه را ترك خواهیم كرد.

سرمربی تیم والیبال پیكان انتشار شایعاتی را كه تیم پیكان را متهم به تبانی می‌كند حاصل كار برخی از حاشیه‌سازان قلمداد و تصریح كرد: مصطفی كارخانه كسی است كه همیشه با خدای خودش معامله كرده است و همواره از نتایج حاصله راضی بوده است، بنابراین حاضرم دست روی قرآن بگذارم و بگویم كه برای قهرمانی در والیبال با هیچ كس سازش نكرده و نمی‌كنیم. به شخصه همواره مخالف دامن زدن به همه نامردی‌های رایج بوده‌ام و مطمئن باشید كارخانه آن قهرمانی با حرف و حدیث‌ در والیبال را هرگز نمی‌خواهد.

تیم والیبال پیكان چهارشنبه هفته جاری به مصاف تیم استیل آذین دیگر تیم پایتخت می‌رود و هفته پایانی مسابقات در یك دیدار حساس و مهم در تهران به مصاف تیم والیبال پگاه ارومیه می‌رود.