تبیان، دستیار زندگی
کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس دیروز در جریان پرواز تیم فوتبال پرسپولیس به شیراز ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شیث هواپیما را به هم ریخت!

کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس دیروز در جریان پرواز تیم فوتبال پرسپولیس به شیراز در اقدامی عجیب موجب ترس مسافران هواپیما شد .

شیث رضایی که احتمالا فکر می کند آدم بسیار با مزه ای است عصر شنبه در دقایقی که هواپیما در اوج بود از غفلت مهماندار هواپیما استفاده کرده و با قرار گرفتن در پشت میکروفن به مسافرانی که در بین آنها زن و کودک هم بودند اعلام کرد " هواپیما در حال سقوط است"!

همین بچگی کاپیتان دوم پرسپولیس کافی بود تا دقایقی در داخل هواپیما وضعیت اضطراری ایجاد شود . هر چند بعد از مدتی مهمانداران هواپیما خبر اعلام شده را تکذیب و آرامش را به مسافران برگرداندند اما حرکت شیث آنقدر زشت و زننده بود که واکنش عصبی مسافران را به همراه داشت .

شیث که با این شوخی نا بجا برای خود دردسر ایجاد کرده بود باعث شد تا کاشانی ناچار به مداخله شود تا عواقب بعدی این کار گریبان گیر بازیکن سرخپوشان نشود .

همچنین گفتنی است پس از فرود هواپیما در شیراز این بازیکن بامزه را برای ادای برخی توضیحات احضار کردند تا باز هم مدیر عامل سرخپوشان با وساطت های فراوان باعث آزاد شدن بازیکن تیم اش شود . ناگفته نماند آزادی شیث رضایی مشروط است و پس از پایان بازی باید باز هم خود را به  مقامات قضایی معرفی کند .

جالب است بدانید یکی از مسافرانی که به شدت ترسیده بود نیکبخت واحدی بود . این بازیکن که رابطه خوبی با شیث رضایی دارد از حرکت هم تیمی و دوست صمیمی اش تعجب کرده بود .