تبیان، دستیار زندگی
ی برخوردارم حسین رضازاده در حالی كه حدود یك ماه است از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری خارج شده گفت: از هفته‌ی آینده در اردوی تیم ملی و در جمع دیگر قهرمانان تیم ملی خواهم بود. قهرمان سنگین وزن رشته‌ی وزنه‌برداری و قوی‌ترین مرد جها...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حسین رضازاده

:

از آمادگی‌ بالایی برخوردارم

حسین رضازاده در حالی كه حدود یك ماه است از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری خارج شده گفت: از هفته‌ی آینده در اردوی تیم ملی و در جمع دیگر قهرمانان تیم ملی خواهم بود.

قهرمان سنگین وزن رشته‌ی وزنه‌برداری و قوی‌ترین مرد جهان افزود: با توجه به اینكه در اوایل سال جاری صاحب فرزند شدم، نتوانستم به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بپیوندم ولی طی روزهای آینده سعی خواهم كرد كه در اردوی تیم ملی حضور یابم.

وی با اظهار رضایت از وضعیت آمادگی بدنی‌اش خاطر نشان كرد: طی مدتی كه در اردوی تیم ملی حضور نداشتم، تمریناتم را در سالن وزنه‌برداری ورزشگاه تختی اردبیل به خوبی ادامه دادم و اكنون از آمادگی بسیار خوبی برخوردارم، همچنین مشكل خاصی نیز از لحاظ آسیب دیدگی ندارم.

رضازاده در ادامه اظهار داشت: حدود سه هفته‌ی آینده به مسابقات وزنه‌برداری سنگین وزن‌های جهان در نروژ خواهم رفت و امید زیادی به موفقیت در این مسابقات دارم.