تبیان، دستیار زندگی
همان‌طوری كه گفتیم نرم‌افزار Bearshare در نگارش‌های متعددی به بازار ارائه می‌شود. ما در این كار عملی یاد می‌گیریم چگونه جدیدترین نگارش رایگان bearshare را از ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

download نرم‌افزار Bearshare از اینترنت

همان‌طوری كه گفتیم نرم‌افزار Bearshare در نگارش‌های متعددی به بازار ارائه می‌شود. ما در این كار عملی یاد می‌گیریم چگونه جدیدترین نگارش رایگان bearshare را از اینترنت download كنیم.

بازدید از سایت Bearshare

به منظور download نرم‌افزار Bearshare از اینترنت آدرس http://www.bearshare.com را درون نوار آدرس مرورگر خود

وارد نموده كلید Enter را فشار دهید.

بازدید از صفحة download

download نرم‌افزار Bearshare از اینترنت

برای بازدید از صفحة وب مربوط به download نرم‌افزار Bearshare دكمة Download بالای صفحة اصلی سایت Bearshare را كلیك كنید.

انتخاب نسخة مورد نظر

download نرم‌افزار Bearshare از اینترنت

نرم‌افزار Bearshare در دو نسخه موجود است. یك نسخه از آن رایگان است ولی برای كار با نسخة دیگر آنBearshare Pro)) شما می‌بایست مبلغی به صورت ماهیانه به شركت سازندة Bearshare پرداخت كنید. تنها تفاوتی كه بین این دو نسخه وجود دارد در میزان پشتیبانی فنی و نرم‌افزارهای اضافی‌ای است كه هم‌زمان با نصب این مجموعة نرم‌افزاری بر روی دستگاه شما نصب می‌گردند. برای download نسخة رایگان Bearshare دكمة Free را كلیك كنید.

ذخیره‌سازی فایل نصب Bearshare

download نرم‌افزار Bearshare از اینترنت

برای اینكه فایل نصب Bearshare بر روی رایانة شما ذخیره شود تا در دفعات بعدی بتوانید آن را دوباره نصب كنید، دكمة Save را كلیك كنید. با كلیك این دكمه پنجرة Save As به نمایش در می‌آید.

تعیین مسیر ذخیره‌سازی فایل نصب

download نرم‌افزار Bearshare از اینترنت

در این مرحله شما می‌بایست مسیر ذخیره‌سازی فایل نصب را تعیین كنید. ما برای سادگی كار عملی و همچنین برای راحت پیدا كردن مجدد فایل‌ها آنها را درون شاخة My Documents ذخیره می‌كنیم. بنابراین مسیر مورد نظرتان را برای دخیره‌سازی فایل نصب Bearshare تعیین كنید و دكمة Save را كلیك كنید