تبیان، دستیار زندگی
چون فایل‌های MP3 به راحتی قابل تكثیر هستند اغلب دست‌اندركاران ضبط موسیقی، موسیقی‌های خود را به صورت MP3 عرضه نمی‌كنند. با وجود این هزاران نوازنده و خواننده ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یافتن فایل‌های MP3 قابل download

چون فایل‌های MP3 به راحتی قابل تكثیر هستند اغلب دست‌اندركاران ضبط موسیقی، موسیقی‌های خود را به صورت MP3 عرضه نمی‌كنند. با وجود این هزاران نوازنده و خواننده مستقل، موسیقی‌های خود را به صورت MP3 توزیع می‌كنند. شما برای دریافت این موسیقی‌ها می‌توانید به سایت MP3dimension.com مراجعه كنید.

سایت مورد نظرتان را باز كنید

پس از راه اندازی مرورگر وب خود http://www.MP3dimension.com را درون نوار آدرس تایپ نموده و كلید Enter را فشار دهید تا این صفحة وب به نمایش درآید.

طبقه‌بندی موسیقی‌ها را مرور كنید

یافتن فایل‌های MP3 قابل download

MP3dimension.com موسیقی‌ها را بر اساس نام آهنگ‌ها تقسیم بندی كرده است. حرف اول نام آهنگ مورد نظرتان را از قسمت MP3 Archive انتخاب كنید.

انتخاب موسیقی مورد نظر

یافتن فایل‌های MP3 قابل download

بر روی عنوان آهنگ مورد نظرتان كلیك كنید تا صفحة توضیحات آن آهنگ باز شود.

موسیقی محبوب تان را download كنید

یافتن فایل‌های MP3 قابل download

مشخصات آهنگ‌ها در اینجا به نمایش در می‌آید. در صورتی كه مایل به download فایل مورد نظر بودید Download Here را

كلیك كنید.

شنیدن آهنگ

یافتن فایل‌های MP3 قابل download

پس از download فایل MP3، آن به طور مستقیم در نرم‌افزار پخش MP3 پیش‌فرض شما باز می‌شود و شما می‌توانید به آهنگی كه از اینترنت گرفتید گوش دهید. به شما تبریك می‌گوییم!

* توجه *

پخش نمونه آهنگ‌های صنعت ضبط موسیقی

مراكز ضبط موسیقی، محصولات زیادی را در قالب MP3 انتشار نداده‌اند و دلیل عمدة آن فقدان قفل‌های نرم‌افزاری لازم جهت منع تكثیر این گونه موسیقی‌ها می‌باشد. اغلب هنرمندانی كه موسیقی آنها درMP3dimension.com عرضه می‌شود، هنرمندانی هستند كه شهرت كمتری دارند. با وجود این مراكز پخش و ضبط صوتی هم هستند كه نمونه آهنگ‌های تجاری به صورتMP3 ارائه می‌كنند. سایت CDNOW.com یكی از وب‌سایت‌هایی است كه موسیقی تجاری در قالبMP3 ارائه می‌كند. جهت بازدید این وب‌سایت http://www.cdnow.com را در نوار آدرس مرورگر خود تایپ نموده كلیدEnter را فشار دهید. البته اغلب صوت‌های این وب‌سایت به صورت Streaming می‌باشد ولی فایل‌هایی در قالبMP3 هم در این سایت یافت می‌شوند.