تبیان، دستیار زندگی
قبل از اینكه بتوانید از نرم‌افزار ICQ استفاده كنید باید این نرم‌افزار را از اینترنت download كرده و بر روی رایانة خود نصب كنید. شركتی كه ICQ را طراحی نموده هم اینك توسط شركت America Online خریدا download نرم‌افزار ICQ از اینترنت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

download نرم‌افزار ICQ از اینترنت

قبل از اینكه بتوانید از نرم‌افزار ICQ استفاده كنید باید این نرم‌افزار را از اینترنت download كرده و بر روی رایانة خود نصب كنید. شركتی كه ICQ را طراحی نموده هم اینك توسط شركت America Online خریداری شده است. نرم افزار ICQ نرم‌افزاری رایگان بوده و در چند سایت download محبوب در اینترنت نظیر Download.com قابل دریافت است. در این كار عملی یاد می‌گیرید كه چگونه این نرم‌افزار را از اینترنت download كنید.

اینترنت اكسپلورر را اجرا كنید

 download نرم‌افزار ICQ از اینترنت

برای شروع، روی آیكون Internet Explorer كلیك كنید. اینترنت اكسپلورر راه‌اندازی می‌شود و صفحة خانه شما به نمایش در می‌آید.

وب‌سایت ICQ را باز كنید

نرم‌افزار ICQ را می‌توانید از صفحة وب رسمی ICQ دریافت كنید. http://web.icq.com را در نوار آدرس مرورگر خود تایپ كنید سپس كلید Enter را فشار دهید. صفحة وب رسمی ICQ در مرورگر اینترنت اكسپلورر به نمایش در می‌آید.

صفحة download نرم افزار را باز كنید

 download نرم‌افزار ICQ از اینترنت

اطلاعاتی كه در صفحة وب اصلی ICQ ذكر شده مطالعه كنید تا آگاهی بیشتری در مورد امكانات نرم افزار ICQ به دست آورید. برای download نرم‌افزار، Download ICQ را كلیك كنید تا صفحة مربوط به download به نمایش درآید.

تعیین زبان و نسخة برنامه

 download نرم‌افزار ICQ از اینترنت

نرم‌افزار ICQ برای بیش از هجده زبان‌ زندة دنیا نوشته شده است. علاوه بر تعدد زبان موجود، این نرم‌افزار در دو نسخة ساده و پیشرفته از سایت ICQ قابل download است. نسخة ساده(ICQ Lite) این نرم‌افزار حدود 2 مگابایت و نسخة پیشرفته(ICQ Pro) آن حدود 5 مگابایت می‌باشد. در این صفحة وب شما می‌توانید نسخه و زبان برنامة ICQ مورد نظرتان را انتخاب كنید. تصاویر مراحل بعدی این كار عملی مربوط به download نسخة ICQ Lite به زبان انگلیسی می‌باشد. نسخه و زبان مربوط به خود را انتخاب كنید تا نصب برنامه آغاز گردد.

download فایل نصب ICQ

 download نرم‌افزار ICQ از اینترنت

برای آغاز download روی Download Now كلیك كنید.

download نرم‌افزار ICQ

 download نرم‌افزار ICQ از اینترنت

برای download برنامة نصب ICQ روی دكمة Save كلیك كنید. با انجام این كار پنجرة Save As به نمایش در می‌آید كه به وسیلة آن می‌توانید مسیر ذخیرة فایل نصب برنامة ICQ را تعیین كنید.

مسیر ذخیرة فایل را تعیین كنید

 download نرم‌افزار ICQ از اینترنت

با پنجرة Save As مسیر نصب فایل مورد download تعیین می‌شود. این مسیر را به خاطر بسپارید چرا كه برای نصب ICQ همین فایل را می‌بایست راه‌اندازی كنید. پس از تعیین مسیر نصب دكمة Save را كلیك كنید تا download آغاز گردد.