تبیان، دستیار زندگی
ا؛ صنام با اقتدار دومین حریف خود را شكست داد در دومین روز برگزاری مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا، تیم صنام توانست دومین دیدار خود را با برتری قاطع 3 بر صفر به پایان برساند. پس از برد تیم صنام دراولین بازی، در دومین روز ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا؛

صنام با اقتدار دومین حریف خود را شكست داد

در دومین روز برگزاری مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا، تیم صنام توانست دومین دیدار خود را با برتری قاطع 3 بر صفر به پایان برساند.

پس از برد تیم صنام دراولین بازی، در دومین روز برگزاری مسابقات جام باشگاههای آسیا، این تیم توانست با نتایج (25 بر 11 در گیم اول)، (25 بر 19 در گیم دوم) و (25 بر 12 در گیم سوم) حریف خود ای جی ام كی ازبكستان را مغلوب كند تا از این پس با روحیه‌ی بهتر به مصاف سایر حریفان خود برود.

نماینده‌ی والیبال ازبكستان كه بنا به مشكلاتی خاص با 7 بازیكن راهی ایران شده است به هیچ وجه نتوانست در این دیدار برای والیبالیست‌های تیم صنام مشكل خاصی را بوجود آورد، به طوری كه این بازی برای مصطفی كارخانه و بازیكنانش بیشتر یك بازی تداركاتی به حساب می‌آمد تا یك دیدار رسمی و سخت.

محمد تركاشوند، امیر حسینی و محمد شریعتی از جمله بازیكنان تیم والیبال صنام بودند كه بازی بهتری را نسبت به سایرین از خود به نمایش گذاشتند.

از نكات قابل ذكر در این دیدار ضعف نماینده‌ی والیبال ازبكستان در كارهای دفاعی بود كه به هیچ وجه نمی‌توانست حملات تیم صنام را دفع كند.

پیكان هم حریف خود را شكست داد

تیم والیبال پیكان توانست در اولین دیدار خود از رقابتهای جام باشگاهها آسیا، نماینده‌ی والیبال چین تایپه را شكست دهد.

به گزارش ایسنا، تیم والیبال پیكان با نتیجه‌ی 3 بر صفر در حالی اولین پیروزی خود را جشن گرفت.والیبالیست‌های تیم پیكان كه حریف خود را با شكست بدرقه كردند توانستند با نتایج ( 25 بر 15)، (25 بر 15) و (25 بر 13) در سه گیم متوالی از سد حریف خود عبور كند.

دیمیتری استفانو، سرمربی بلغاری تیم والیبال چین‌تایپه در این دیدار هر چه كرد نتوانست با تفكرات خود مانع از شكست تیمش شود.

ضمن اینكه بازیكنان تیم والیبال چین‌تایپه به هیچ وجه به لحاظ بدنی در حد و اندازه‌های بازیكنان تیم پیكان نبودند.محمد سلیمانی والیبالیست تیم پیكان، از جمله ستاره‌های این بازی بود.