تبیان، دستیار زندگی
کاکا ستاره برزیلی تیم فوتبال میلان ، روز گذشته قرارداد خود را تا سال 2013 با این تیم تمدید کرد ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاکا در میلان ابدی شد

کاکا در راه اسطوره شدن

کاکا، ستاره برزیلی تیم فوتبال میلان، روز گذشته قرارداد خود را تا سال 2013 با این تیم تمدید کرد.

به نقل از اسپورت نیوز، برترین بازیکن سال 2007 جهان که در رقابت های فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا 10 گل برای میلان به ثمر رساند مورد توجه باشگاه رئال مادرید هم قرار داشت اما با تمدید قرارداد با میلان، همه شایعات در این خصوص پایان یافت.

آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه میلان ، گفت: او(کاکا) بزرگ ترین بازیکن جهان است. او با تمدید قرارداد خود تا سال 2013 تصمیم دارد فوتبال خود را در میلان دنبال کند. امیدوارم بتوانیم در سال 2013 هم قرارداد او را تمدید کنیم.

کاکا 25 ساله در سال 2003 به تیم فوتبال میلان پیوست. او در 20 بازی این فصل، 8 گل برای تیم میلان به ثمر رسانده است. "كاكا" همچنین در اظهار نظری جدید اعلام كرده قصد دارد تا پایان دوران فوتبالش در میلان بماند.

بر اساس قرارداد جدید، كاكا سالیانه 9 میلیون یورو درآمد خواهد داشت و به یكی از پردرآمدهای دنیای فوتبال تبدیل خواهد شد.

كاكا گفت:« سال گذشته تلویزیون میلان از من در خصوص ماندن مادام‌العمر در سن سیرو سوال كرد كه من در آن موقع نمی‌توانستم جواب درستی به آن بدهم. ولی در حال حاضر با اطمینان كامل از ماندن با روسونری صحبت می‌كنم. دوست دارم روزی كاپیتان میلان باشم و تبدیل به سمبل هواداران شوم. می‌خواهم لیگ قهرمانان را در حالی كه بازوبند كاپیتانی را بر دست دارم بالا ببرم.»