تبیان، دستیار زندگی
د: بكهام را حفظ خواهم كرد انریكه سوبرینو كاندیدای ریاست باشگاه رئال مادرید در تازه ترین اظهار نظر خود اعلام كرد كه حاضر است به تمامی پیشنهادات بكهام در رئال گوش فرا دهد و به تمامی آنها تا جایی كه به سیاست باشگاه صدمه وارد نكن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیر آینده رئال مادرید:

بكهام را حفظ خواهم كرد

انریكه سوبرینو كاندیدای ریاست باشگاه رئال مادرید در تازه ترین اظهار نظر خود اعلام كرد كه حاضر است به تمامی پیشنهادات بكهام در رئال گوش فرا دهد و به تمامی آنها تا جایی كه به سیاست باشگاه صدمه وارد نكند، عمل كند!

وی در این خصوص گفت: " بكهام در حال حاضر با هیات رئیسه رئال مشكل دارد. اما اگر من به عنوان جانشین پرس انتخاب شوم به پیشنهادات او گوش فرا خواهم داد. من اگر بكهام را به چلسی واگذار كنم، خود را نخواهم بخشید و مطمئناً دیوید را در برنائبو حفظ خواهم كرد!"

توتی در گفت و گو باL Eqiupe

بهترین زمان را تجربه می كنم

هنوز پیشنهاد چهل میلیون پوندی رئال مادرید به فرانچسكو توتی، كاپیتان رم داستان نخست روزنامه های ایتالیایی است.

رئال مادرید  برای كامل كردن گروه خود، چشم به توتی دوخته است. اما در حال حاضرمهره ی ارزشمند تیم ملی ایتالیا به بازار نقل و انتقالات نمی اندیشد.

او در این باره به روزنامه ی فرانسویL Eqiupe گفت:" اكنون هم از نظر شخصیتی و هم از نظرحرفه ای پخته شده ام. فكر می كنم، سن بیست و هفت سالگی قله ی پیشرفت بازیكنان فوتبال از نظر جسمانی، تكنیكی و روانی است. صادقانه می گویم، بهترین زمان را تجربه می كنم. می خواهم روزی  توپ طلای اروپا را از آن خود كنم. این یكی از هدف های من در آینده است."

با این وجود توتی در صورتی كه سران رم، گروه پایتخت را با فروش ستارگانش ضعیف كنند، باشگاه را ترك خواهد كرد. او بیشتر نسبت به جدایی والتر ساموئل، امرسون و زبینا از رم هشدار داده بود.

در آستانه بازی بارسلون – رئال؛

اوون در بارسلونا

در حالی كه دیدار بزرگ بارسلونا برابر رئال مادرید انجام شده است، سران بار سلونا برای به خدمت گرفتن مایكل اوون، مهاجم توانمند لیورپول دست به كار شدند.

لیورپول این فصل انتظارات مهاجم نخست تیم ملی انگلستان را بر آورده نكرده است ودیگر ژرارد هولیه توانایی نگاه داشتن او را در باشگاه ندارد. رایكارد، سرمربی هلندی بارسلونا در مورد به خدمت گرفتن مایكل اوون بهDaily Mirror گفت:" به مهاجمی سریع و تكنیكی نیاز داریم تا موقعیت های فراوان گلزنی بوجود آورد. اوون چنین ویژگی را دارد."

محرومیت سه جلسه ای مارسل دسایی

ضربه ی بزرگ به پیكر چلسی

یوفا، مارسل دسایی، مدافع چلسی را به سبب رفتار ناشایست در دیدار برابر موناكو از حضور در سه دیدار محروم كرد.

دسایی، در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به صورت فرناندو مورینتس مهاجم موناكو ضربه زد. این صحنه از چشمان "ارس میر" داور سرشناس این دیدار پنهان ماند، اما بازبینی فیلم این دیدار محرومیت سه جلسه ای این بازیكن را به همراه داشت.

اكنون دسایی تنها تا دوشنبه ی آینده فرصت دارد تا نسبت به این حكم فرجام خواهی كند. در صورت نهایی شدن محرومیت دسایی، چلسی باید بدون او در دیدار برگشت لیگ قهرمانان برابر موناكو به میدان برود.

كلودیو رانیری غیبت مدافع فرانسوی را ضربه ی بزرگی به پیكر تیمش می داند:" سخت به دسایی و تجربه اش نیازمند بودیم. تنها امیدوارم مدافعان دیگر چلسی در شرایط خوبی باشند."

همچنین یوفا، اندراس زیكو را به سبب درگیری با ماكه له له و اخراج از میدان، یك جلسه محروم كرد.