تبیان، دستیار زندگی
ت فوتسال قهرمانی آسیا راه یافتند پیروزی قاطع ایران بر تایلند  تیم ملی فوتسال كشورمان با پیروزی 6 بر 1 برابر تایلند به دیدار نهایی ششمین دوره‌ی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا، راه یافت. ‌در این مسابقه وحید شمسایی، (2 گل ) ، ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایران و ژاپن به فینال مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا راه یافتند

پیروزی قاطع ایران بر تایلند

تیم ملی فوتسال كشورمان با پیروزی 6 بر 1 برابر تایلند به دیدار نهایی ششمین دوره‌ی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا، راه یافت.

‌در این مسابقه وحید شمسایی، (2 گل ) ، هاشم زاده، حیدریان، معصومی، و زارعی گلهای كشورمان را به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار انجام شده در مرحله‌ی نیمه نهایی این مسابقات تیم ژاپن نیز با انجام یك بازی جذاب با نتیجه‌ی 4 بر 2 ازبكستان را مغلوب كرد و به فینال راه یافت.

تیمهای ملی فوتسال ایران و ژاپن مسابقه‌ی نهایی را با هدف تعیین قهرمان این مسابقات برگزار خواهند كرد ضمن اینكه تایلند و ازبكستان برگزار

كننده‌ی دیدار رده‌بندی خواهند بود.

وحید شمسایی:

ششمین قهرمانی آسیا در چنگ ماست

پس از مسابقات به درخواست لاتزیو پاسخ می‌دهمبهترین گلزن مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا گفت: به دلیل تشكیل اردوهای تیم ملی فوتسال و حضور این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا در چند بازی آخر تیم لاتزیو، نتوانسته‌ام این تیم را همراهی كنم كه توأم با نتایج نامطلوبی برای لاتزیو بوده است.

وحید شمسایی تصریح كرد: طی «ایمیل» باشگاه لاتزیو تاكید شده است تا خودم را برای انجام مسابقات این تیم در جام حذفی در اسرع وقت به ایتالیا برسانم كه به دلیل پایان قرارداد سال اول با این تیم كه حداكثر 10 الی 15 روز دیگر به پایان خواهد رسید پس از پایان مسابقات نهایی فوتسال آسیا تصمیم خود را خواهم گرفت.

وی ضمن رد شایعه‌ی اخراج خود از لاتزیو تاكید كرد: پیش از حضور در تركیب تیم ملی فوتسال، مسؤولان لاتزیو طی دو نامه‌ی كتبی از من تعهد گرفتند كه با هیچ تیم ایتالیایی قرارداد نبندم و در حال حاضر نیز شاهد هستیم كه درخواستی را ارسال كرده‌اند تا هرچه سریعتر این تیم را همراهی كنم. متاسفانه این نوع شایعات در داخل كشور همواره رواج دارد. در حالی كه من قرارداد دو ساله‌ای را با لاتزیو امضا كرده‌ام كه مطابق با قانون اتحادیه فوتبال ایتالیا می‌توانم پس از یكسال به تیم دلخواه خود ملحق شوم.

شمسایی در پایان سطح این دوره از رقابتهای فوتسال قهرمانی آسیا را بسیار بهتر از دوره‌های گذشته دانست و گفت: امسال تیم‌ها با تمامی قدرت خود در مسابقات حضور یافته‌اند. به ویژه تیم‌هایی مانند كویت، كره، ژاپن و تایلند كه فوق‌العاده پرقدرت بوده‌اند اما امیدوار هستم با نوع تمریناتی كه انجام داده‌ایم و شیوه‌ی بازی خود برای ششمین بار قهرمان آسیا شویم.