تبیان، دستیار زندگی
انجمن وبلاگ نویسان مذهبی که با پشتیبانی فنی و محتوایی معاونت فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی و موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان از ابتدای محرم سال جاری شروع به فعالیت نموده بود ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعلام زمان ارزیابی وبلاگهای مذهبی در موضوع عاشورا ، شهادت و ایثار

وبلاگهای مذهبی

انجمن وبلاگ نویسان مذهبی که با پشتیبانی فنی و محتوایی معاونت فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی و موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان از ابتدای محرم سال جاری شروع به فعالیت نموده بود، در اولین فراخوان خود ، اقدام  به بررسی و گزینش وبلاگهای برتر در موضوع عاشورا ، شهادت و ایثار نموده است.

در این فراخوان که از زمان فعالیت انجمن اعلام گردید تا کنون بسیاری از فعالان این عرصه با ثبت نام خود اعلام آمادگی نموده اند.

بدنوسیله به اطلاع کلیه علاقمندان میرسد که دوره بررسی وبلاگها در موضوع مذکور در بازه زمانی اربعین حسینی (20 صفر) الی رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و امام حسن مجتبی (ع) (28 صفر) مشخص شده است

لذا به دوستان توصیه میگردد تا نسبت به تکمیل و یا فعال تر نمودن وبلاگها تا قبل از این دوره اقدام نمایند.

بدیهی است تا زمان  شروع این دوره همچنان مهلت ثبت وبلاگ در این انجمن وجود دارد.

علاقمندان میتوانند برای ثبت نام و یا کسب اطلاعات و استفاده از مطالب این انجمن ، به آدرس اینترنتی www.EtratBlog.ir  مراجعه نمایند.

در ارزیابی وبلاگها معیارهای فنی و محتوایی مورد نظر هستند و در پایان به وبلاگهای برتر هدایایی مانند : سکه طلا ، کمک هزینه سفرهای زیارتی ، بسته های  فرهنگی  و جوایز نقدی تعلق میگیرد.