تبیان، دستیار زندگی
یا؛ پیروزی صنام بر العربی قطر در ادامه‌ی رقابتهای والیبال جام باشگاههای آسیا دیدار تیمهای صنام و العربی قطر با نتیجه‌ی 3 بر صفر به نفع نماینده كشورمان به پایان رسید. به گزارش ایسنا، در این دیدار كه در سالن والیبال مجموعه‌ی و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقات والیبال جام باشگاههای آسیا؛

پیروزی صنام بر العربی قطر

در ادامه‌ی رقابتهای والیبال جام باشگاههای آسیا دیدار تیمهای صنام و العربی قطر با نتیجه‌ی 3 بر صفر به نفع نماینده كشورمان به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در این دیدار كه در سالن والیبال مجموعه‌ی ورزشی آزادی برگزار شد تیم صنام با نتایج 25 بر 23، 25 بر 19 و 25 بر 19 حریف قطری خود را مغلوب كرد.

مصطفی كارخانه پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با ایسنا رقیب قطری را قدر توصیف كرد و افزود: از آنجا كه دو تن از بهترین والیبالیست‌های دنیا در این تیم هستند به لحاظ فنی در سطح بالایی بازی می‌كنند. از طرفی دیگر سه بازیكن سنگالی كه تبعیت این كشور را گرفته‌اند از بازی خوبی برخوردارند و در مجموع 5 تن از نفرات اصلی تیم قطری، خارجی بودند.

وی سطح این دوره از مسابقات را نسبت به سالهای قبل بالاتر دانست و افزود: با توجه به اینكه قهرمان این دوره به جام باشگاههای جهان در ایتالیا راه می‌یابد، تیم‌ها با انگیزه‌ی بالاتری حاضر شده‌اند.

كارخانه، سرویس‌های بدون نقص تركاشوند و امیرحسینی را سبب برد در این بازی دانست و در مجموع از بازی بازیكنانش ابراز رضایت كرد.