تبیان، دستیار زندگی
پا هفته‌ی بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال كشور با انجام 4 دیدار آغاز شد. در این بازی‌ها تیم فولاد خوزستان به مصاف پگاه گیلان رفت كه این دیدار با نتیجه‌ی تساوی یك بر یك به پایان رسید. سایپا تهران نیز با حساب 2 بر 1 از سد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توقف فولاد و پیروزی سایپا

هفته‌ی بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال كشور با انجام 4 دیدار آغاز شد.

در این بازی‌ها تیم فولاد خوزستان به مصاف پگاه گیلان رفت كه این دیدار با نتیجه‌ی تساوی یك بر یك به پایان رسید.

سایپا تهران نیز با حساب 2 بر 1 از سد ابومسلم خراسان گذشت.

برق شیراز نیز شكست سنگینی را مقابل پیكان متحمل شد. این دیدار كه به میزبانی شیرازی‌ها برگزار شد، با نتیجه‌ی 3 بر 1 به سود پیكان خاتمه یافت.

دیدار تیم‌های شموشك نوشهر و فجر شهید سپاسی شیراز نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در ادامه‌ی این رقابت‌ها،امروزتیم‌های پیروزی و ذوب آهن به مصاف هم خواهند رفت.

در دیدارهای پایانی این هفته، تیم‌های پاس ـ سپاهان و استقلال ـ استقلال اهوازفردا با هم دیدار خواهند كرد.

حجازی مجددا به تهران بازگشت

ابهام در ادامه فعالیت حجازی در استقلال اهواز

ناصر حجازی، به علت مشكلات خانوادگی بار دیگر اهواز را ترك كرد.

حجازی كه اواسط فصل جاری هدایت تیم استقلال اهواز را بر عهده گرفت، افت و خیزهای بسیاری را با این تیم تجربه كرد و در حال حاضر نیز با اشاره به جایگاه نه چندان مناسب این تیم در لیگ برتر كه بسیار دور از توقع بالای هواداران اهوازی است، شرایط حجازی برای ادامه‌ی حضور در كنار این تیم را بحرانی‌تر كرد.

مسوولان باشگاه اهوازی از وضعیت روحی نامناسب حجازی خبر می‌دهند، با ادامه‌ی مشكلات خانوادگی و بیماری همسر حجازی، بازگشت مجدد وی به تیم استقلال اهواز بعید خواهد بود. به نظر می‌رسد گلزنی سعید رمضانی در دیدار دو تیم سپاهان و استقلال اهواز، حجازی را با مشكلاتی روبرو ساخته است.

ناصر حجازی كه در دو روز گذشته به اصرار مسوولان باشگاه و برای تقویت روحی بازیكنان تیم بر سر تمرینات حاضر شده بود، با بدشانسی‌های پی در پی مجددا تمرینات این تیم را ترك كرد.

بازیكنان استقلال اهواز كه در دو بازی باقی مانده از لیگ به مقابله‌ی دو تیم استقلال تهران و پاس می‌روند، در حال حاضر زیر نظر كریم بوستانی و خاچاطوریان تمرین می‌كنند و به گفته‌ی مربی تیم از شرایط روحی خوبی برای دیدارهای باقی مانده برخوردارند.

بر اساس این گزارش تیم استقلال اهواز كه یكی از دو باشگاه خصوصی حاضر در لیگ برتر سال 83 محسوب می‌شود برای حضور قدرتمندانه در فصل آینده برنامه‌های بسیاری را پیش بینی كرده است.

شفیعی زاده مدیر عامل باشگاه استقلال اهواز از تقویت كادر فنی و سایر عوامل این باشگاه خبر داد.

بهزاد كتیرایی رسما به فدراسیون جهانی معرفی شد

طی نامه‌ای از سوی كمیته‌ی ملی المپیك به فدراسیون جهانی ووشو، بهزاد كتیرایی رسما به فدراسیون جهانی معرفی شد.

بر اساس این نامه ارسالی، از این پس تمامی مكاتبات لازم از سوی فدراسیون جهانی، رسما با فدراسیون ووشو انجام خواهد شد و كتیرایی به عنوان مسوول ووشو ایران معرفی شده است.

**هرگونه انتصاب سرپرستان هیات‌های ووشو استان‌های مختلف كشور، ‌از سوی مدیران ادارات تربیت بدنی پس از هماهنگی و نظر مثبت فدراسیون ووشو، وجاهت قانونی خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، بهزاد كتیرایی، با اشاره به مطلب فوق تصریح كرد: انجام قانونمند و اصولی كارها از اساسی‌ترین برنامه‌های جاری ماست، در این راستا و با هدف رشد و گسترش هر چه بهتر و بیشتر ووشو در كشور، سرپرستان هیات های ووشو استان‌ها با هماهنگی فدراسیون منصوب خواهند شد.

تیم فوتبال دانشگاه آزاد تشكیل می‌شود

كخ سرمربی دانشگاه آزاد؟

تیم فوتبال دانشگاه آزاد تا پایان هفته‌ی آینده راه‌اندازی خواهد شد.

ابراهیم طالبی، مربی سابق باشگاه استقلال تهران با همكاری دانشگاه آزاد و با خرید سهام یكی از تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر یا لیگ دسته یك فوتبال كشور به دنبال تشكیل باشگاه و تیم فوتبال دانشگاه آزاد هستند.

ابراهیم طالبی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: از مدت‌ها پیش طرح تیمداری و راه‌اندازی باشگاهی را با معیارهای علمی روز جهانی تدوین كرده بودم كه طی نشستی با دكتر قدیمی و موافقت دكتر جاسبی قرار شد سهام یكی از باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر یا دسته یك خریداری شود و با نام دانشگاه آزاد در رقابت‌های فوتبال فعالیت كند.

وی تصریح كرد: در حال مذاكرات اولیه هستیم ولی هنوز هیچ توافقی در این خصوص حاصل نشده است كه سعی خواهیم كرد تا پایان هفته‌ی آینده رسما تیم دانشگاه آزاد را به جامعه‌ی فوتبال معرفی كنیم.

طالبی بدون اشاره به نام هیچ باشگاهی تاكید كرد: مقدمات و رایزنی‌هایی را با چند باشگاه آلمانی برای استفاده از تجربیات حرفه‌ای فوتبال روز دنیا داشته‌ام كه در صورت قطعی شدن این مهم باشگاهی كاملا حرفه‌ای خواهیم ساخت.

گفتنی است در صورت تشكیل این باشگاه، دكتر قدیمی مدیر عامل، رولند كخ سرمربی، مهدی مناجاتی مدیر فنی تیم فوتبال دانشگاه آزاد خواهند بود.