تبیان، دستیار زندگی
شما در كار عملی قبل یاد گرفتید كه چگونه برنامة نصب نگارش‌های جدیدتر اینترنت اكسپلورر را از اینترنت بگیرید. در این كار عملی چگونگی نصب اینترنت اكسپلورر توسط برنامة ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نحوة نصب اینترنت اكسپلورر

شما در كار عملی قبل یاد گرفتید كه چگونه برنامة نصب نگارش‌های جدیدتر اینترنت اكسپلورر را از اینترنت بگیرید. در این كار عملی چگونگی نصب اینترنت اكسپلورر توسط برنامة نصب دریافت شده را یاد می‌گیرید.

راه‌اندازی برنامة نصب اینترنت اكسپلورر

نحوة نصب اینترنت اكسپلورر

برای نصب اینترنت اكسپلورر باید ابتدا به اینترنت وصل شوید. بعد از برقراری ارتباط با اینترنت باید فایل Download شده را اجرا كنید. این كار با دو بار كلیك كردن آیكون آن فایل انجام می‌شود. پس پوشة My Documents را باز كنید و آیكون ie6setup را دو بار كلیك كنید تا برنامة نصب اینترنت اكسپلورر راه‌اندازی شود.

تایید شرایط شركت مایكروسافت

نحوة نصب اینترنت اكسپلورر

شرایط نصب ذكر شده در مقدمة نصب را بخوانید و جهت تایید این شرایط I accept the agreement را انتخاب نموده Next را كلیك نمایید.

دكمة Next را كلیك كنید

نحوة نصب اینترنت اكسپلورر

در این صفحه نرم‌افزارهای جانبی‌ای كه همراه مرورگر اینترنت اكسپلورر قرار است نصب شوند ذكر می‌شوند. برای ادامة نصب Next را كلیك كنید.

تأیید دریافت فایل‌های جدید

نحوة نصب اینترنت اكسپلورر

در كار عملی قبلی فقط برنامة نصب را از اینترنت Download نموده‌ایم و قسمت بزرگی از عمل Download هنوز باقی مانده است. چرا كه فایل‌های اصلی اینترنت اكسپلورر در زمان نصب Download خواهند شد. برای تایید این Download دكمة Yes را در پنجرة Windows Update كلیك كنید.

آغاز Download

نحوة نصب اینترنت اكسپلورر

زمانی كه عمل Download آغاز گردد، فرایند دریافت فایل‌ها با یك نمودار نشان داده می‌شود. پس از اتمام Download، فایل‌های دریافت شده نصب می‌شوند كه این فرایند نیز توسط نموداری نشان داده می‌شود.

پایان نصب

نحوة نصب اینترنت اكسپلورر

قبل از اینكه بتوانید از نگارش جدید مرورگر خود استفاده كنید، باید رایانة خود را مجدداً راه‌اندازی كنید. برای این كار كلیه برنامه‌های در حال اجرا را ببندید و دكمة Finish را كلیك كنید.