تبیان، دستیار زندگی
یار وینكو نداریم از دخـالتـهـای غیـرفنـی نـگــرانـم عضو هیات مدیره باشگاه پیروزی (پرسپولیس) با انتقاد از مطرح شدن مسایل فنی تیم، خارج از حوزه‌ی «سازمان فوتبال» باشگاه نسبت به ادامه‌ی این روند ابراز نگرانی كرد. جعفر كاشانی افز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جعفر كاشانی

:

اصراری به پرسپولیسی‌بودن دستیار وینكو نداریم

از دخـالتـهـای غیـرفنـی نـگــرانـم

عضو هیات مدیره باشگاه پیروزی (پرسپولیس) با انتقاد از مطرح شدن مسایل فنی تیم، خارج از حوزه‌ی «سازمان فوتبال» باشگاه نسبت به ادامه‌ی این روند ابراز نگرانی كرد.

جعفر كاشانی افزود: اینكه هنوز ساختار مدیریتی باشگاه پیروزی با توجه به تعاریف خامش شكل نگرفته است و مسایل فنی توسط عده‌ای در باشگاه خارج از حوزه‌ی تخصصی خود مطرح و پیگیری می‌شوند نمی‌تواند جایگاه ایده‌آل و حرفه‌ای را برای باشگاه ترسیم كند، سعی داریم در جلسه‌ی هفته‌ی جاری هیات مدیره نسبت به جزییات و تغییرات احتمالی تصمیم‌گیری كنیم.

وی تصریح كرد: در جلسه‌ی روز سه شنبه‌ی هیات مدیره در خصوص مسایل حقوقی، رفتن به بورس و تغییرات كادر فنی بحث و تبادل نظر خواهد شد تا با بررسی چند گزینه‌ی مورد نظر به یك توافق فنی و حساب شده دست یابیم.

كاشانی اظهار داشت: اگر قرار باشد كادر فنی تیم پیروزی با همین تركیب ادامه‌ی فعالیت دهد، هیات مدیره با بررسی‌های لازم یك مربی ایرانی را برای همكاری با این كادر معرفی خواهد كرد، هر چند كه اصراری بر پرسپولیسی بودن آن نداریم.

عضو هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی (پرسپولیس) تاكید كرد: هر كس كه به عنوان مربی وارد ساختار باشگاه می‌شود باید قبل از هر چیزی فرهنگ و شایستگی علمی لازم را برای همكاری داشته باشد كه این مهم را در اولویت بررسی‌ها قرار خواهیم داد.

كاشانی با بیان این كه هدف ما، خدمت، رشد و اعتلای فوتبال ایران است، گفت: برای من فرق چندانی ندارد كه در كجا و با چه رنگی به فوتبال خدمت كند، اگر از طرف باشگاه استقلال تهران نیز پیشنهاد همكاری مطرح شود و احساس كنم كه می‌توانم موثر باشم قطعا آن را خواهیم پذیرفت.