تبیان، دستیار زندگی
بامزگی های فیروز کریمی سرانجام پای او را به تلویزیون و سریال های طنز باز کرد ! ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فیروز در عید نوروز !

بامزگی های فیروز کریمی سرانجام پای او را به تلویزیون و سریال های طنز باز کرد ! پس از آنکه سرمربی خبر ساز استقلالی ها در جشنواره گل آقا جایزه ویژه ای دریافت کرد . این بار نوبت به مهران مدیری بازیگر و کارگردان سریال های طنز تلویزیونی رسید تا به فیروز کریمی پیشنهاد بازی در سریال جدیدش را بدهد . با خبر شدیم ، مهران مدیری چند روز قبل طی تماسی با فیروزکریمی به او پیشنهاد داده در صورت تمایل در سریال جدیدش به نام "مرد هزار چهره" که عید نوروز از شبکه سوم سیما پخش می شود ، ایفای نقش کند . داستان این سریال 13 قسمتی درباره مردی کلاهبردار است که در مراجعه با اطرافیان ، اتفاقات جالبی را رقم می زند .

به نقل از روزنامه نود ، نقش این کلاهبردار را مهران مدیری ، کارگردان این سریال بازی می کند و تا امروز نیمی از سریال فیلمبرداری شده است . فیروز کریمی هنوز هیچ جوابی به مهران مدیری نداده و از او فرصت خواسته تا فکر کند ، قرار است فیروز کریمی در این سریال نقش خودش یعنی یک مربی فوتبال را بازی کند .

فیروز کریمی در سریال مهران مدیری

پژمان بازغی ، امیر جعفری ، حامد بهداد ، بهاره رهنما ، سروش صحت ، سیامک انصاری و ... سایر بازیگران این سریال طنز ویژه عید نوروز هستند .

شاید با توجه به اتفاق ناگواری که برای فیروز کریمی پیش آمده و دایی و مادرش فوت کرده ، او بابت حضور در این سریال از مهران مدیری عذر خواهی کند . پیش بینی می شود این سریال پر بیننده ترین سریال تلویزیونی عید نوروز شود . بعد از فوت مادر فیروز کریمی ، مهران مدیری نگران است سرمربی استقلال به او جواب رد بدهد . او یک قسمت از 13 قسمت سریال نوروزی اش را به طور کامل برای کریمی کنار گذاشته است .