تبیان، دستیار زندگی
معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی حق پخش تلویزیونی مسابقات را حق قانونی .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی‌آبادی: با فوتبال كاری ندارم

معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی حق پخش تلویزیونی مسابقات را حق قانونی ورزشكاران دانست و گفت: این مساله را برای رسیدن به نتیجه قطعی از كانال‌های قانونی پیگیری می‌كنیم.

علی‌آبادی در این رابطه به ایسنا، گفت: درآمد حاصل از حق پخش تلویزیونی مسابقات جزء حق و حقوق قانونی ورزشكاران محسوب می‌شود كه باید پرداخت شود. البته در این زمینه هنوز به نتیجه خاصی نرسیده‌ایم؛ اما، اگر حل شود بسیاری از مشكلات ورزش برطرف خواهد شد. این موضوع را از كانال‌های مختلف پیگیری می‌كنیم.

وی در رابطه با عدم حضور كلمنته در ایران و حمایت سازمان تربیت بدنی از مربی خاص برای هدایت تیم ملی گفت: چند وقتی است از فوتبال كنار كشیده‌ام، نظری در این زمینه ندارم و از مربی حمایت نمی‌كنیم.

علی‌آبادی در رابطه با نشست‌های مشترك با فدراسیون‌های المپیكی و خواسته‌ای كه از آنها دارد نیز گفت: بحث ما با آنهایی است كه تاكنون سهمیه نگرفته‌اند و مسایل و مشكلات آنها را پیگیری خواهیم كرد تا بتوانند در مسابقات المپیك حضور یابند. البته فدراسیون‌هایی كه توانسته‌اند سهمیه‌های خود را كسب كنند، نیز پیگیری می‌كنیم كه ملی‌پوشان آماده باشند و به طور دائم در تمرینات حضور یابند و در راستای آماده‌سازی هر كمك نیاز باشد به آنها ارایه خواهیم كرد.

رییس سازمان تربیت بدنی در پایان در رابطه با اجازه ندادن به ورود خبرنگاران و تماشاچیان زن به سالن محل برگزاری مسابقات آسیایی هندبال و محرومیتی كه احتمالا نصیب ایران خواهد شد، گفت: چنین چیزی نبوده كه تماشاچیان را به سالن مسابقه راه ندهند. بلكه به دلیل حضور تماشاچیان زیاد سالن از ظرفیت لازم برخوردار نبوده است. در رابطه با خبرنگاران نیز این موضوع پیگیری شد.