تبیان، دستیار زندگی
رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال در نامه ای به علی دایی از وی خواسته است برنامه های خود را برای نایب رئیسی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دایی کاندیدای نایب رئیسی کمیته جوانان فیفا

رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال در نامه ای به علی دایی از وی خواسته است برنامه های خود را برای نایب رئیسی کمیته جوانان فیفا آماده کند.

به نقل از مهر، سپ بلاتر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا طی درخواستی رسمی از طریق پست الکترونیکی که پنجشنبه برای علی دایی فرستاد، از آقای گل فوتبال ملی جهان خواسته است تا برنامه های خود را برای کمیته جوانان فیفا آماده کرده تا در نشست این کمیته که ماه مارس برگزار می شود، این برنامه ها را برای نایب رئیسی کمیته جوانان فیفا اعلام کند.

دایی که یکی از کاندیداهای این پست از سوی رئیس فیفاست، باید برای احراز این سمت با لوتار ماتئوس از آلمان و مارکو فان باستن از هلند رقابتی انتخاباتی داشته باشد.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال کشورمان درحال حاضر عضو کمیته فنی فیفاست که پیش از این و به دعوت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال در مراسم قرعه کشی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، انتخاب برترین بازیکن سال 2007 جهان و همچنین انتخاب برترین بازیکن سال آسیا شرکت کرد.

پس از پیشنهاد پست نایب رییسی كمیته‌ی فوتبال جوانان فیفا از سوی "سپ‌بلاتر" به علی دایی، سرمربی تیم سایپا ضمن تایید این پیشنهاد گفت: خوشحالم از این‌كه توانسته‌ام از زحماتی كه در فوتبال كشیده‌ام به اندازه‌ای اعتبار كسب كنم كه چنین پست‌هایی به من پیشنهاد می‌شود.

علی دایی درگفت‌وگویی اظهار كرد: در این رابطه با این پیشنهاد نظر خاصی ندارم و بدون شك این پیشنهاد را قبول خواهم كرد. هر چند كه هنوز در رابطه با شرایط قبول چنین پستی با مسوولان فدراسیون فوتبال (فیفا) صحبتی انجام نداده‌ام.

وی تصریح كرد: باعث افتخار من است كه به نمایندگی از جامعه‌ی فوتبال ایران می‌توانم در سمت نایب رییسی كمیته‌ی فوتبال جوانان به جامعه‌ی ورزشی و خصوصا فوتبال جهان خدمت كنم. این نظر لطف مسوولان فدراسیون فوتبال جهانی بوده و امیدوارم بتوانم برای آنان مفید باشم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: هنوز هیچ جواب قطعی مبنی بر رد یا قبول این پیشنهاد نداده‌ام و پس از برگزاری جلسه با مسوولان مربوطه می‌توانم در این رابطه صحبت كنم.

دایی درمورد بازی این هفته‌ی سایپا مقابل استقلال اهواز نیز افزود: استقلال اهواز یكی از بهترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر است و كادرفنی بسیار قدرتمندی دارد. هر چند كه خودم شاگرد مجید جلالی بوده‌ام اما، برای كسب سه امتیاز به اهواز خواهیم رفت.

وی بازی با استقلال تهران را تمام شده دانست و تاكید كرد: بازی با استقلال تهران شرایط خاص خودش را داشت. علی‌رغم آنكه سه بازیكن ما در بازی مقابل استقلال تهران با دریافت كارت زرد و قرمز نمی‌توانند ما را در اهواز همراهی كنند اما، آن بازی و پیامدهایش دیگر به پایان رسیده است.

سرمربی سایپا در پایان درباره‌ی تداوم برگزاری كنفرانس خبریش در روزهای سه‌شنبه به خبرنگار ایسنا گفت: متاسفانه این نشست خبری بنا به دلایلی لغو شده و تا اطلاع ثانوی قصد برگزاری آن را ندارم.