تبیان، دستیار زندگی
رئیس فدراسیون والیبال کشورمان عصر روز پنجشنبه با دریافت حکم رسمی و با حفظ سمت به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

داورزنی مدیر عامل پیکان شد

رئیس فدراسیون والیبال کشورمان عصر روز پنجشنبه با دریافت حکم رسمی و با حفظ سمت به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان معرفی شد.

به نقل از مهر، منوچهر منطقی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو عصر روز پنجشنبه طی حکمی محمدرضا داورزنی را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پیکان معرفی کرد.

داورزنی روز شنبه (امروز) پس از انجام مراسم معارفه فعالیت خود را به طور رسمی در راس باشگاه پیکان آغاز می کند.  ابراهیم ثنایی مدیرعامل پیشین باشگاه پیکان بود که حدود چهار ماه پیش از این سمت برکنار شد. در این مدت مصطفی کارخانه به عنوان سرپرست به امور مربوط به باشگاه پیکان رسیدگی کرد.

مراسم معارفه محمد رضا داورزنی ساعت 11 صبح امروز (شنبه) هفته آینده در محل باشگاه پیکان برگزار خواهد شد.

شكست‌ها در ایران زود فراموش می‌شوند

داورزنی مدیر عامل پیکان شد

مصطفی كارخانه پس از قبول شكست سه بر صفر تیمش در دیدار هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر والیبال مقابل سایپا گفت: تلاش کردیم تا بازیكنان را نسبت به تبعات باخت مقابل حریف آگاه كنیم اما نتیجه زیادی از این كار نگرفتیم.

سرمربی تیم والیبال پیكان در گفتگو با ایسنا، به تشریح عوامل شكست تیمش و پیروزی سایپا پرداخت و افزود: برتری آنها در طول بازی برابر تیم پیكان را تبریك می‌گویم به هر حال پس از پیروزی دور رفت ما به آنها برای برد در بازی برگشت انگیزه زیادی داشتند چرا كه شكست قطعا امیدهای آنها را برای كسب عنوان قهرمانی بر باد می‌داد.با این حال تیم پیكان هنوز هم امید اول قهرمانی در مسابقات امسال است.

وی با بیان این كه شكست مقابل سایپا باید درس بهتری برای بازیكنان شود اظهار كرد: ‌ما از این پس باید در چهار دیدار باقی مانده هوشیارتر عمل كنیم.باخت مقابل سایپا برای ما یك شوك بود اما، ضربه ناشی از آن باید تیم را تا پایان مسابقات در اوج نگه دارد چرا كه كوچك‌ترین غفلت می‌تواند برای ما گران تمام شود.الان بهترین فرصت است كه بازیكنان خودشان را بهتر نشان دهند.

كارخانه خود را مرد بحران‌ها و لحظات سخت توصیف و تصریح كرد: من مرد روزها ولحظات دشوار هستم اما، از بازیكنان انتظار ارم از این باخت درس عبرت بگیرند و فراموش نكنند كه در ایران باخت‌ها زود فراموش می‌شوند اگر موفقیت‌ها ادامه داشته باشند.

سرمربی تیم والیبال پیكان از اتخاذ تصمیمی مبنی بر اعمال جریمه سنگین برای اعضای این تیم خبر داد و گفت: تمام كسانی كه پیش از این تشویق و پاداش‌ شامل حال‌شان شده است جریمه می‌شوند.گرچه باید بگویم من به بازیكنان تیمم افتخار می‌كنم و تمام مسوولیت باخت به سایپا را می‌پذیرم اما، ما باید نشان بدهیم كه تا چه اندازه از شكست مقابل این تیم ناراضی هستیم.تیم والیبال پیكان روز سه‌شنبه آینده، هفتم اسفند ماه در در سیرجان میهمان تیم گل گهر این شهر خواهد بود و جمعه آینده در برابر تیم سنگ آهن بافق قرار خواهد گرفت.