تبیان، دستیار زندگی
ر شب پیروزی الاهلی و الوصل الاهلی و الوصل با پیروزی های خود به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال امارات راه یافتند. اهلی كه با حساب 2 بر صفر از شارجه عقب بود در وقت قانونی بازی را به تساوی 2-2 كشاند و در وقت اضاله 3-2 برنده شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباری از لژیونرها

دو گل كریمی در شب پیروزی الاهلی و الوصل

الاهلی و الوصل با پیروزی های خود به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال امارات راه یافتند.

اهلی كه با حساب 2 بر صفر از شارجه عقب بود در وقت قانونی بازی را به تساوی 2-2 كشاند و در وقت اضاله 3-2 برنده شد. علی كریمی دو گل حساس الاهلی را كه یكی از آنها از روی نقطه پنالتی بود به ثمر ساند و مهره كلیدی این پیروزی بود.

الوصل هم با پیروزی 3-2 به نیمه نهایی رسید تا همه ستارگان ایرانی جام امارت در روزهای هیجان انگیز این بازیها حاضر باشند.

دنباله سریال كیگر و مهدوی كیا

در دیدار هامبورگ مقابل مونیخ1860 مهدی مهدوی كیا در تركیب اصلی تیمش نبود و از دقیقه60 و در شرایطی كه بازی بدون گل پیش می رفت جانشین رومئو شد و با به ثمر رساندن گل دوم هامبورگ در دقیقه79 نقش تعیین كننده ای در پیروزی2 بر یك تیمش داشت اما باز هم كیكر كه چند هفته ای است به مهدوی كیا كم توجهی می كند ، حق مطلب را درباره او ادا نكرد و از انتخاب او به عنوان یكی از یازده مرد برتر هفته سر باز زد .

مهدوی كیا همچنان در جمع سلاطین پاس گل بوندس لیگا قرار دارد . وی با8 پاس گل در جمع12 پاسور برتر بوندی لیگای آلمان است .

منتظر لژیونرها در جعبه تلویزیون باشید

صدا و سیما در نظر دارد طی یك برنامه تلویزیونی زندگی فوتبالیست های ایرانی شاغل در خارج از كشور را به تصویر بكشد . محمودرضا رضایی تهیه كننده برنامه های فوتبال دو قطبی ، فوتبال ایرانی و مردان آهنین ابتدا در سفری به آلمان گزارش تصویری كاملی از زندگی مهدوی كیا و وحید هاشمیان را تهیه كرده است . علاوه بر این دو بازیكن ایرانی بوندس لیگا، مهدی پاشازاده و رحمان رضایی نیز چند روزی را پذیرای گروه ایرانی بوده اند . قسمت پایانی این برنامه شامل سفر به امارات و پرداختن به تمرین ، نوع زندگی و .... بازیكنان ایرانی شاغل در امارات ( علی كریمی ، فرهاد مجیدی و واحدی نیكبخت ) است . در این برنامه علاوه بر زندگی لژیونرها در دنیای حرفه یی ، تفاوت های امكانات این باشگاه ها و برنامه ریزی مدیران و ... به تصویر كشیده خواهد شد.