تبیان، دستیار زندگی
بید تیم ملی فوتسال كشورمان درسومین دیدارخود موفق شد با 24 گل تیم ملی فوتسال كامبوج را شكست دهد. تیم ملی فوتسال كشورمان كه دردودیدارقبلی موفق به شكست دادن پرگل هنگ كنگ واندونزی شده بود در سومین دیدارخود موفق شد با نتیجه 24 ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایران با 24 گل كامبوج را درهم كوبید

تیم ملی فوتسال كشورمان درسومین دیدارخود موفق شد با 24 گل تیم ملی فوتسال كامبوج را شكست دهد.

تیم ملی فوتسال كشورمان كه دردودیدارقبلی موفق به شكست دادن پرگل هنگ كنگ واندونزی شده بود در سومین دیدارخود موفق شد با نتیجه 24 بریك تیم ملی فوتسال كامبوج را شكست دهد.

دراین دیداروحید شمسایی 9 گل، مجید رئیسی 4 گل، امیرحنیفی، كاظم محمدی ومحمد هاشم زاده 3گل وسیامك داداشی 2 گل وارد دروازه تیم ملی كامبوج كردند تا این تیم كماكان درصدرجدول گروه اول قرارداشته باشد.

شمسایی در صدر بهترین گلزنان فوتسال آسیا

وحید شمسایی مهاجم تیم ملی فوتسال كشورمان با درخشش در ششمین دوره رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا و گلزنی درسه دیدار گذشته ، هم اكنون در صدر جدول بهترین گلزنان آسیا قرار دارد.

شمسایی در دومین دیدار تیم فوتسال كشورمان برابر اندونزی موفق شد به تنهایی 6 گل به ثمر برساند و سهم بسزایی در پیروزی پرگل 13 بر 3 تیم كشورمان داشته باشد . او كه در اولین دیدار تیم ملی فوتسال نیز موفق شده بود 7 گل وارد دروازه تیم هنگ كنگ كند ، هم اكنون با22 گل زده در صدر جدول بهترین گلزنان فوتسال آسیا قرار دارد.

شمسایی كه عنوان بهترین بازیكن و گلزن دوره گذشته این رقابت ها را در اختیار دارد ، در این دوره نیز از شانس زیادی برای تكرار این عناوین برخوردار است . وی از جمله لژیونرهای فوتسال ایران است كه در تیم لاتزیو ایتالیا عضویت دارد.

از سوی دیگر تیم فوتسال كشورمان با به ثمر رساندن52 گل درسه دیدار قبلی خود مقابل هنگ كنگ، اندونزی و كامبوجدر حال حاضر بهترین خط حمله این دوره از مسابقات را در اختیار دارد .