تبیان، دستیار زندگی
مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان تاکید کرد که در مسابقات لیگ برتر رقابت منصفانه ای بین استقلال و پرسپولیس با سایر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رقابت با سرخابی منصفانه نیست

مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان تاکید کرد که در مسابقات لیگ برتر رقابت منصفانه ای بین استقلال و پرسپولیس با سایر تیم های وجود ندارد.

محمدرضا ساکت در گفتگو با مهر، در خصوص دیدار این تیم برابر راه آهن تهران ضمن بیان مطلب فوق افزود: در این دیدار بیش از همه چیز نگران سلامتی بازیکنان بودیم که البته کسب پیروزی در چنین وضعیتی بسیار رضایت بخش بود.

وی ادامه داد: متاسفانه در فوتبال ما زمین مناسب ورزشگاه آزادی که سرمایه ملی است تنها در اختیار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار می گیرد اما سایر تیم های خوب ایران مانند ابومسلم، ذوب آهن، راه آهن و... باید در زمین های ناهموار مسابقات خود را برگزار کنند که در این شرایط رقابت بین این تیم ها با دو تیم تهرانی اصلا منصفانه نیست.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان تصریح کرد: این دو تیم 7-8 بازی بیشتر از سایر تیم های لیگ در خانه برگزار می کنند اما تیم های دیگر باید در زمین های نامناسب و در شرایطی سخت به میدان بروند. مطمئنا رقابت های منصفانه تمام تیم ها برای موفقیت در لیگ برتر با وضعیت موجود تفاوت بسیاری داشته و در حال حاضر شرایط متعادل و یکنواختی بین تیم ها با استقلال و پرسپولیس وجود ندارد.

وی اضافه کرد: این دو تیم در زمان میزبانی هم به مسائل امنیتی حاکم در ورزشگاه فکر نمی کنند زیرا چند تیم حراستی و امنیتی قدرتمند در ورزشگاه حضور دارند، ضمن اینکه مدیریت خوب ورزشگاه آزادی وهمچنین کیفیت مطلوب چمن هم برای این تیمها امتیازهای مثبت زیادی دارد.

ساکت در خصوص ورزشگاه نقش جهان تاکید کرد: از بازسازی این ورزشگاه نا امید شده ایم زیرا کار بازسازی آن تقریبا متوقف شده است. نمی دانم مشکل پیمانکار جدید است یا شرکت تجهیز؟ اما کار فوق العاده ضعیفی در این ورزشگاه صورت می گیرد. هفته پیش در این خصوص به مسئولان هشدار دادم زیرا با این فراز و نشیب ها نمی توان به موقع از این ورزشگاه بهره برداری کرد.

وی ادامه داد: باید دراستانهای دیگر ورزشگاههایی ساخته شود که تیمهای لیگ بتوانند همانند استقلال و پرسپولیس از امکاناتی نظیر ورزشگاه آزادی استفاده کنند. مانند اقدامات قابل تقدیر تربیت بدنی مشهد در ساخت ورزشگاه ثامن که مشکلات باشگاه ابومسلم را به حداقل رسانده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در مورد تشکیل نشست کمیته استیناف برای مشخص شدن تکلیف نهایی باشگاه سپاهان، اظهار داشت: گلایه مند هستیم که چرا برای حل ساده ترین مسائل در فوتبال مان باید زمان زیادی هدر برود. مطمئنا تشکیل این نشست و صدور رای نهایی باعث می شود بتوانیم سیاست هایمان را برای آینده مشخص کنیم.

وی در خصوص جذب ویرا خاطر نشان کرد: پس از جدایی بوناچیچ، بدون شتابزدگی شرایط چند مربی خارجی را بررسی کردیم و در نهایت کادرفنی خوبی را برای هدایت تیم انتخاب کردیم. البته با توجه به شخصیت متعادل و تجربه بالای ویرا، انسجام و کار تیمی باشگاه سپاهان و اتکا بر توان و ظرفیت بالای بازیکنان، بسیار امیدوار هستیم که بتوانیم به اهداف مدنظر باشگاه دست یابیم.

ساکت با بیان این موضوع که سپاهان با توجه به تجربه حضور در جام باشگاههای جهان، برای حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا برنامه های خود را از مدت ها پیش آغاز کرده، تصریح کرد: درحال حاضر 9 فیلم از بازی های الاتحاد که نخستین حریف ما در این مسابقات است را تهیه کرده ایم، ضمن اینکه بصورت آن لاین اطلاعات رسانه ای این تیم را پیگیری می کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت نویدکیا افزود: این بازیکن در کنار تیم به درمان مصدومیت خود می پردازد. ویرا هم به محرم گفته است که یکی ازمردان کلیدی تیمش بوده و در حال حاضر تنها باید به فکر سلامتی اش باشد تا در بازی های حساس آینده از وی استفاده کند. همچنین در صورت رفع مصدومیت، این بازیکن می تواند برای تیم ملی هم مفید و موثر باشد.

ساکت با اشاره به این موضوع که جای خالی نویدکیا و کاظمی در تیم ملی احساس می شود، در خصوص دیدار تیمش برابر مقاومت سپاسی شیراز خاطرنشان کرد: هدایت این تیم را مرد بزرگی برعهده دارد که شخصا برایش احترام خاصی قائلم و همیشه تیم های تحت امر این مربی خطرناک هستند. مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در پایان افزود: البته با تمام احترام و علاقه ای که به این مربی و تیمش دارم باید بگویم که تیم سپاهان برای دست یابی به اهداف ترسیم شده خود، تنها به فکر پیروزی در این دیدار و مسابقات آینده است.