تبیان، دستیار زندگی
به دنبال مطرح شدن شایعه کناره گیری ناصر حجازی از سمت مدیریت فنی باشگاه استقلال، سخنگوی این باشگاه تاکید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حجازی و جدایی از استقلال

به دنبال مطرح شدن شایعه کناره گیری ناصر حجازی از سمت مدیریت فنی باشگاه استقلال، سخنگوی این باشگاه تاکید کرد که وی هنوز بصورت رسمی یا شفاهی استعفا خود را به فتح الله زاده تسلیم نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پیروزی استقلال مقابل شیرین فراز کرمانشاه شرایط این تیم تقریبا رو به آرامش می رفت تا اینکه شایعه استعفا ناصر حجازی دوباره این تیم را به کانون توجهات جامعه فوتبال مبدل ساخت. کمتر از 48 ساعت پس از این پیروزی ناصر حجازی در تماس با اصغر حاجیلو درخواست استعفا می کند و به شمال کشور می رود. استعفایی که هنوز از سوی باشگاه تایید نشده است.

همانطور که عنوان شد صحت این خبر هنوز از سوی مسئولان باشگاه استقلال تاکید نشده است. هاشم ساعدی سخنگوی باشگاه استقلال در این باره گفت: من هم شایعه کناره گیری حجازی را شنیده ام و اینکه گفته می شود وی قصد کناره گیری از تیم فوتبال استقلال را دارد.

وی با رد این شایعه افزود: من به عنوان یکی از مسئولان باشگاه استقلال تنها در صورتی می توانم کناره گیری حجازی را تایید کنم که وی یا بصورت کتبی و یا بصورت شفاهی در خواست استعفا از سمت مدیریت فنی باشگاه استقلال را مطرح کند. او تا به این لحظه هنوز چنین درخواستی را نه به صورت کتبی و نه شفاهی با مدیریت باشگاه مطرح نکرده است.

سخنگوی باشگاه استقلال همچنین با اشاره به سابقه ناصر حجازی در باشگاه استقلال و اینکه مدیریت باشگاه مایل به استفاده از کمک های این پیشکسوت ارزنده است، افزود: امیدوارم شایعه استعفای حجازی صحت نداشته باشد وکماکان بتوانیم از زحمات وی برای پیشیرد اهداف باشگاه استقلال بهره مند شویم .

نامه حجازی به مدیرعامل باشگاه استقلال

ناصر حجازی در نامه ای به  مدیرعامل باشگاه استقلال، پیرامون مسائل جاری این تیم مواردی را عنوان کرد.

در حالیکه شایعه کناره گیری ناصر حجازی از سمت مدیریت فنی تیم فوتبال استقلال مطرح شده بود، وی روز سه شنبه در نامه ای به علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه مواردی را پیرامون شرایط جاری این تیم بیان کرد.

هاشم ساعدی در این خصوص، گفت: بر خلاف آنچه که عنوان شده است در نامه ناصر حجازی هیچ اشاره ای به استعفا و کناره گیری از سمت مدیریت فنی تیم نشده است.

وی ادامه داد: مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در این نامه تنها مواردی در باب پیشرفت هر چه بیشتر این تیم با آقای فتح الله زاده در میان گذاشته است، مواردی که از معمولا از سوی مدیرفنی تیم با مدیرعامل باشگاه مطرح می شود.

سخنگوی باشگاه استقلال اذعان داشت: اگر نیاز باشد متن نامه آقای حجازی را منتشر می کنیم تا ابهامات در این زمینه برطرف شود.