تبیان، دستیار زندگی
ونالدو، مهاجم برزیلی رئال مادرید از دیوید بكام خواست تا در لالیگا بماند و به انگلستان بازنگردد. چلسی خواهان به خدمت گرفتن بازیكن جنجالی رئال مادرید است. رونالدو در این باره گفت: هنوز زمان زیادی تا پایان قرارداد دیوید باقی مان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیشنهاد رونالدو به بكام

رونالدو، مهاجم برزیلی رئال مادرید از دیوید بكام خواست تا در لالیگا بماند و به انگلستان بازنگردد.

چلسی خواهان به خدمت گرفتن بازیكن جنجالی رئال مادرید است. رونالدو در این باره گفت: هنوز زمان زیادی تا پایان قرارداد دیوید باقی مانده است. در ضمن او از شرایط خود در مادرید كاملا راضی است. بكام در نخستین سال حضور در رئال عملكرد بسیار خوبی داشت. او می‌خواهد این روند را تكرار كند. برای همین به ماندن دیوید اطمینان دارم: او در این فصل برای من توپهای بسیار مناسبی را ارسال كرد.

قدرت نمایی تیم 10 نفره

گل ها: دادوپرشو(17)، فرناندومورینتس(78) و شعبانی نوندا(83) برای موناكو- هرنان كرسپور(22) برای چلسی.

موناكو یكبار دیگر شگفتی آفرید. این بار چلسی با انبوه ستارگان خود در ورزشگاه لویی دوم مقابل این تیم زانو زد. تیم دیدیه دشان با تركیب هجومی خود و ارایه بازی زیبا و تماشایی با وجود اخراج آندریاس زیكاس در دقیقه 52، هرگز در لاك دفاعی خود فرو نرفت و در نهایت با برتری كامل به دیدار برگشت خواهد رفت. اخراج زیكاس چندان عادلانه نبود و روی حرفه یی گری كلودماكله له صورت گرفت. بازی با برتری موناكو آغاز شد. فشار دقایق ابتدایی این تیم بالاخره در دقیقه 17 به ثمر نشست. سانتر مواج روتن روی سرپرشو فرود آمد تا لویی دوم غرق در شادی شود. اما خوشحالی آنها فقط 5 دقیقه دوام داشت. پاس عمقی پاركر به گوجیانسن و او در حالی كه تعادل خود را از دست داده بود كرسپو را در محوطه 6 قدم صاحب توپ كرد و گل تساوی چلسی به این شكل رقم خورد. بعد از گل تساوی، چلسی به مدت 12 دقیقه بر بازی سوار بود حتی آنها در دقیقه 43 اعتقاد به خطای هند زیكاس در محوطه جریمه داشتند كه می توانست یك پنالتی برای آبی پوشان چلسی باشد اما اورس میر، داور بازی دستور به ادامه بازی داد. نیمه دوم، نیمه مردان دشان بود. موناكو با اتكا به كار تیمی و حضور ژولی به عنوان اهرم تیمش، بر بازی سوار شد و در دقیقه 78 روی پاس پشت دفاع عالی ژولی توسط ضربه روپای مورینتس به گل رسیدند تا امیدهای رانیری كه بعد از اخراج زیكاس، هاسلبنك را هم به خط حمله اش اضافه كرد تا با سه مهاجم به سمت دروازه روما هجوم ببرد، را نقش بر آب كند.

گل سوم موناكو هم درست پس از گذشت چند ثانیه از حضور نوندا در زمین و روی پاس روبه جلوی فوق العاده روتن، ستاره این بازی حساس، به ثمر رسید تا موناكو مزد برتری اش را بگیرد. از دقیقه 83 تا پایان هم چلسی بسیار سردرگم نشان داد تا رانیری خطر اخراج را بیش از پیش احساس كند.

موناكو: روما، گیوه، ایبارا، رودریگز، برناردی، اورا، ژولی(نوندا83)، روتن(پلاسیل89)، زیكاس، مورینتس، پرشو(سیسه57).

چلسی: آمبروزیو، بریج، دسایی، ملچیوت( هاسلبنك62)، تری، گرونشر(ورون46)، لمارد، ماكله له، پاركر(هوت69)، كرپو و گوجیانسن.