تبیان، دستیار زندگی
ردیبهشت 1383 «مارمولك» اكران ‌شد منوچهر محمدی: اكران فیلم با هجده سینما در تهران آغاز می‌شود. فیلم سینمایی «مارمولك» كه سیمرغ بهترین فیلمنامه و جایزه‌ی ویژه بین‌المذاهب را از بیست و دومین جشنواره‌ی فیلم فجر دریافت كرد، از دو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی وهنری 3اردیبهشت 1383

«مارمولك» اكران ‌شد

منوچهر محمدی: اكران فیلم با هجده سینما در تهران آغاز می‌شود.

فیلم سینمایی «مارمولك» كه سیمرغ بهترین فیلمنامه و جایزه‌ی ویژه بین‌المذاهب را از بیست و دومین جشنواره‌ی فیلم فجر دریافت كرد، از دوم اردیبهشت ماه در گروه سینمایی استقلال و آستارا به اكران عمومی در‌آمد.

منوچهر محمدی، تهیه كننده این فیلم به خبرنگار هنری ایسنا گفت: امیدواریم «مارمولك» اكران شود و تقریبًا18 سینما این فیلم را در تهران به نمایش عمومی درمی‌آورند.

وی درباره‌ی اكران همزمان مارمولك در شهرستان‌ها گفت: تعداد كمی از سینماها همزمان این فیلم را در چند شهرستان‌ (البته با چند روز تأخیر) آغاز می‌كنند. این اتفاق به دلیل قرارداد فیلم «كما» با بعضی از سینماهای شهرستان است كه بعد از به تأخیر افتادن اكران «مارمولك» صورت گرفته و در عین حال ما به دنبال اكران «مارمولك» در تعدادی از سینماهای ضعیف‌تری كه در شهرستان‌ها فیلم ندارند، هستیم.

منوچهر محمدی درباره‌ی تبلیغات تلویزیونی فیلم نیز به ایسنا گفت: ما خودمان درخواست تبلیغات تلویزیونی ندادیم یعنی با حداقل تبلیغات فیلم را اكران می‌كنیم.

بنابراین گزارش، فیلم «مارمولك» داستان رضا از سارقان سابقه دار است كه برای فرار از محكومیت دست به راه حل عجیبی می‌زند. در این فیلم پرویز پرستویی به ایفای نقش می‌پردازد.

مارمولك، با چند روز تأخیر در سینماهای مشهد، قزوین، رشت، یزد، ارومیه، شیراز، اصفهان، خرمشهر، كاشان و زنجان به اكران عمومی درمی‌آید.