تبیان، دستیار زندگی
، نماینده كشورمان سپاهان اصفهان در جده با نتیجه ای غیرقابل انتظار با چهار گل مغلوب الاتحاد عربستان شد . تیم سپاهان در حالیكه در دیدار رفت توانسته بود با ارایه یك بازی خوب پس از مدتها نماینده عربستان را شكست دهد سه شنبه شب با ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایست قلبی در جده

سه شنبه شب ، نماینده كشورمان سپاهان اصفهان در جده با نتیجه ای غیرقابل انتظار با چهار گل مغلوب الاتحاد عربستان شد . تیم سپاهان در حالیكه در دیدار رفت توانسته بود با ارایه یك بازی خوب پس از مدتها نماینده عربستان را شكست دهد سه شنبه شب با ارایه یك بازی ضعیف و غیر منطقی شكست پرگلی را پذیرفت .

به گزارش خبرنگار افتخاری تبیان در جده ، رطوبت بالا و شرجی بودن آب و هوای شهر جده و خستگی تیم سپاهان كاملاً بر روند بازی ضعیف بازیكنان این تیم تاثیر گذاشته بود.

در این بازی تیم الاتحاد با ارایه یك بازی روان و با حوصله با پاسهای تكضرب در همان اوایل كار به دو گل زود هنگام رسید و همین امر شیرازه دفاعی و روحی تیم سپاهان را بر هم زد. هر چند در این بازی سپاهان در نقطه دفاع خود، روزی پراشتباه داشت اما نباید از كم كاری هافبكهای این تیم هم غافل شد .

در این بازی در روی4 گل خورده شده سوسكو دروازه بان سپاهان مقصر نبود و در سایر دقایق بازی هم بارها منجی دروازه تیم خود شد .

در نیمه اول بازی سپاهان نتیجه را سه بر صفر واگذار كرد اما حیف كه در نیمه دوم هم این تیم دیر به خود آمد و نتوانست حتی یك گل به حریف عرب خود بزند .

ورود لئون استپانیان با تجربه هر چند دیر بود اما كاملاً حضور او به چشم آمد و چند موفقیت خطرناك توسط او خلق شد كه حاصل یكی از آنها ضربه با پای چپ او بود كه با بد اقبالی به تیرك دروازه خورد.

به هر حال تیم سپاهان در این بازی آن تیمی نبود كه همگان از سپاهان فرهاد كاظمی مربی خوش فكر سراغ داشتند.

در پایان با این نتیجه ، الاتحاد به صدر جدول رفت و احتمال صعود خود را دو چندان كرد و این سپاهان است كه باید با پیروزی در مقابل حریفان دیگر خود به انتظار لغزش الاتحاد در مقابل العربی كویت بنشیند . در این دیدار علاوه بر ضعف تیم كشورمان نباید از بازی روان و خوب عربها غافل شد.