تبیان، دستیار زندگی
ته نجات هامبورگ از هفته بیست و نهم بوندس لیگا عصر شنبه هفت دیدار انجام شد كه طی آن تیم هامبورگ میزبان خود یعنی مونیخ1860 را شكست  داد تا پس از هفته ها به یك نتیجه دلچسب در خانه حریف دست یابد . مهدی مدوی كیا به خاطر مصدوم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباری از لژیونرها

مهدوی كیا ، فرشته نجات هامبورگ

از هفته بیست و نهم بوندس لیگا عصر شنبه هفت دیدار انجام شد كه طی آن تیم هامبورگ میزبان خود یعنی مونیخ1860 را شكست  داد تا پس از هفته ها به یك نتیجه دلچسب در خانه حریف دست یابد . مهدی مدوی كیا به خاطر مصدومیتی كه از ناحیه پا داشت از ابتدا در تركیب ثابت هامبورگ قرار نگرفت اما تاپ مولر طاقت نیاورد و در دقیقه60 او را به جای « یارولیم » به میدان فرستاد .

در دقیقه66 هامبورگ به گل رسید. سایت اینترنتی بوندس لیگا این گل را به نام فرنادو سانتوز ، بازیكن حریف ، ثبت كرد اما یكی دیگر از سایت های اینترنتی هوگما ، مدافع هامبورگ را زننده این گل معرفی نمود. به نظر می رسد ضربه هوگما بعد از برخورد به بدن سانتوز به گل تبدیل شد . در دقیقه79 هم مهدوی كیا دروازه مونیخ1860 را گشود تا گل دقیقه87 پائول ، بازیكن حریف ، بی اثر باشد . این گل چهارمین گل مهدوی كیا در فصل جاری بوندس لیگا بود. نكته دیگر اینكه هامبورگ با این پیروزی از فشار انتقادات هواداران خود كاست و موقتاً در حاشیه امنیت قرارگرفت .

مجیدی ، كریمی و نیكبخت21 گل به ثمر رساندند

فرهاد ، آقای گل امارات

فرهاد مجیدی ، علیرضا نیكبخت واحدی و علی كریمی ، سه بازیكن ایرانی شاغل در لیگ امارات ، در پیروزی های تیم های خود نقش مهم و بسزایی را ایفا كردند و توانستند جمعاً21 گل به ثمر برسانند . فرهاد مجیدی كه هم اكنون در صدر جدول گلزنان لیگ امارات قرار دارد11 گل برای الوصل به ثمر رساند كه پس از او بازیكن بوسنیایی تیم الاهلی ، به نام میتروویچ با9 گل قرار دارد . همچنین علی كریمی ، ملی پوش كشورمان ، در تیم الاهلی با شش گل در رتبه سوم قرار دارد. ضمن اینكه علیرضا نیكبخت واحدی نیز تاكنون4 گل برای تیمش ( الوصل ) به ثمر رسانده است.

به خاطر همراهی تیم ملی فوتسال

لاتزیو ، شمسایی را اخراج كرد !

با خبر شدیم باشگاه لاتزیو ایتالیا وحید شمسایی ملی پوش فوتسال كشورمان را از تیم فوتسال خود اخراج كرد.

كامران منزوی معاون ورزشی باشگاه استقلال در این باره گفت : من نمی دانم فدراسیون فوتبال برای حضور شمسایی در تیم ملی چگونه با باشگاه لاتزیو مكاتبه كرده است و یا این بازیكن چگونه به اردوی تیم ملی فوتسال ملحق شده كه باشگاه لاتزیو چنین تصمیمی را اتخاذ كرده است .

وی ادامه داد : البته من از كانال های غیر رسمی از این موضوع مطلع شدم . به هر حال وحید شمسایی كه در حال حاضر در ایران نیست تا با او صحبت كنیم . از طرفی نیز شنبه و یكشنبه نیز اروپا تعطیل است و دوشنبه و سه شنبه نیز ما در ایران تعطیلی داریم. با این وجود عملاً ما تا روز چهارشنبه نمی توانیم اقدام خاصی را انجام دهیم.

منزوی گفت : حق و حقوق باشگاه ربطی به این موضوع ندارد و ما برای گرفتن طلب خود اقدام خواهیم كرد اما نكته مهم سرنوشت بازیكن می باشد !