تبیان، دستیار زندگی
رین بازیكنان انگلستان از نگاه اتحادیه‌ی بازیكنان حرفه‌یی فوتبال تیری آنری، پاتریك ویرا، آلن شیرر، فرانك لمپارد، جی جی اوكاچا و استیون جرارد، از سوی اتحادیه‌ی بازیكنان حرفه‌ای فوتبال انگلستان (PFA) برای انتخاب بهترین بازیكن سا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباری از جهان فوتبال

بهترین بازیكنان انگلستان از نگاه اتحادیه‌ی بازیكنان حرفه‌یی فوتبال

تیری آنری، پاتریك ویرا، آلن شیرر، فرانك لمپارد، جی جی اوكاچا و استیون جرارد، از سوی اتحادیه‌ی بازیكنان حرفه‌ای فوتبال انگلستان (PFA) برای انتخاب بهترین بازیكن سال نامزد شده‌اند.

تیری آنری فصل گذشته این افتخار را از آن خود كرده بود. جان تری، گلن جانسن، اسكات پاركر، وین دونی، كولوتوره و رایت فلیپس، نیز نامزدهایPFA برای كسب عنوان پدیده‌ی فوتبال انگلستان هستند.

خداحافظ فوتبال؟!

تیغ جراحی به پای پیپو نزدیكتر شد

مسوولان باشگاه میلان از احتمال انجام عمل جراحی بر روی پای چپ فیلیپواینزاگی خبر دادند.به نقل از وب سایت باشگاه میلان، سخنگوی روسونری در این خصوص گفت: پیپو در پای چپش درد شدیدی احساس می كند اما زیاد نگران كننده نیست.

ازسوی دیگر ، پروفسور مارتنز ، پزشك ارتوپد تیم باترزیق مكرر مسكن های قوی سعی در مهار درد این بازیكن دارد .

همچنین دكتر ژان پی یر مرسمان، رییس تیم پزشكی میلان معتقد است كه اگر اینزاگی پس از یك هفته استراحت كامل سلامتی خود را مجدداً بدست نیاورد به احتمال فراوان باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

لیزارازو بایرن مونیخ را ترك می‌كند

AFP و ناكامی بایرن در تمدید قرارداد ستاره‌ی فرانسوی

بیكسنته لیزارازو، انتهای فصل بایرن مونیخ را ترك می‌كند.

ستاره‌ی فرانسوی بایرن پس از هفت سال می‌خواهد گروه مونیخی را رها كند. او در این باره بهAFP گفت:«می‌خواهم انتهای فصل به همكاری خود با بایرن پایان بدهم. افتخار می‌كنم كه سالها در این باشگاه باشكوه و بزرگ بودم. اما برای نخستین بار برای امضای قراداد جدید به توافق نرسیدیم. عملكرد و ویژگی‌های كنونی، به من اجازه می‌دهد تا هدف‌های بزرگ‌تری را دنبال كنم می‌خواهم تجربه خود را به باشگاهی جدید منتقل كنم.»

قرارداد لیزارازو تابستان تمام می‌شود و بایرن مونیخ نتوانست گوش چپ خود را برای امضای قرارداد جدید راضی كند. اكنون اوتمار هیتسفلد به دنبال جانشین لیزارازو در بایرن است.»

هوگو سانچس و رد شایعه مربیگری رئال مادرید

هوگو سانچس، ستاره پیشین فوتبال مكزیك خبر مطبوعات اسپانیا را مبنی بر هدایت رئال مادرید رد كرد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ستاره مكزیك در جام جهانی 94 در این باره گفت:" هیچ كس از رئال با من تماس نگرفته است. همه می دانند تا چه اندازه عاشق این باشگاه هستم. اما در حال حاضر چنین پیشنهادی به من نشده است مطمئنا اگر در آینده چنین اتفاقی رخ بدهد، با افتخار آن را می پذیرم. از كسانی كه فكر می كنند، من می توانم هدایت رئال را بر عهده بگیرم، قدردانی می كنم. این نشان می دهد در تیم پوماس تاكنون عملكرد خوبی داشتم."

نمایندگان آبراموویچ با مارچلو لیپی وارد مذاكره شدند

اخراج كلودیو رانیری

نمایندگان رومن آبراموویچ، مالك ثروتمند باشگاه چلسی با مارچلولیپی سرمربی یوونتوس، وارد مذاكره شدند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، این خبر روز گذشته در مطبوعات ایتالیا منتشر شد. برنامه تلویزیونیStudio Sport نیز در گزارش ویژه ای " جان فرگوسن" و " مایك موریس" را نمایندگان آبراموویچ معرفی كرد.

دیگر هواداران یوونتوس به این موضوع ایمان آورده اند كه فصل آینده لیپی در گروهشان نخواهد بود. پیشتر از رئال مادرید و تیم ملی ایتالیا به عنوان ایستگاه های آینده سرمربی یووه نام می بردند. اكنون نام چلسی نیز شنیده می شود. لیپی در این باره گفت:" در مدت چند هفته آینده در این باره تصمیم خواهم گرفت و همه شما را متحیر خواهم كرد!"

بنابراین بار دیگر حدیث كهنه اخراج كلودیو رانیری، سرمربی كنونی چلسی به خبر نخست روزنامه های بریتانیایی تبدیل شد. روزنامه های ایتالیایی حتی جانشین آینده لیپی در یوونتوس را نیز معرفی كردند. دیدیه دشام، رهبر موفق موناكو سرمربی یووه خواهد بود!