تبیان، دستیار زندگی
گل چین را مغلوب كرد تیم ملی فوتبال امید كشورمان با 2 گل از سد چین گذشت. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ در شرایطی كه دو تیم نیمه اول را با تساوی 1-1 پشت سر گذارده بودند در نیمه دوم تیم كشورمان با انجام یك بازی ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امید در راه المپیك؛

ایران با 2 گل چین را مغلوب كرد

تیم ملی فوتبال امید كشورمان با 2 گل از سد چین گذشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ در شرایطی كه دو تیم نیمه اول را با تساوی 1-1 پشت سر گذارده بودند در نیمه دوم تیم كشورمان با انجام یك بازی برتر و كامل مسلط، توانست توسط سید محمد علوی گل دوم و پیروزی بخش خود را وارد دروازه چین كند.

در ابتدای این نیمه، مهرزاد معدنچی جای خود را به میثم سلیمانی داد تا تیم كشورمان با ورود این بازیكن قدرت بیشتری به خط میانی خود ببخشد.

در دقیقه 65 بازی، آرش برهانی در شرایطی كه دروازه‌بان چین، قصد شروع بازی را داشت، توپ را در اختیار گرفت و در موقعیتی تك به تك گل دوم كشورمان را به ثمر رساند كه به دلایل نامعلوم از سوی داور این گل مردود اعلام شد. لحظاتی از این حادثه نگذشته بود كه ایمان مبعلی توپ عالی را به روی دروازه چین سانتر كرد و سید محمد علوی با ضربه سر عالی گل دوم كشورمان را وارد دروازه حریف كرد.

در دقیقه 70 نیز «ژو لیانگ» بازیكن شماره 20 چین ضربه سری را روانه دروازه تیم كشورمان كرد كه این توپ راهی اوت شد.

درادامه، تیم چین دست به دو تعویض همزمان زد و «روپینگ فنگ» و «وانگ ژین ژین» به ترتیب به جای «مو ژائو جان» زننده گل چین و «یان سونگ» وارد میدان شدند.

در دقیقه 75 بازی جلال كاملی مفرد كارت زرد از سوی داور دریافت كرد كه با اعتراض بازیكنان كشورمان همراه بود. میثم سلیمانی، ایمان مبعلی و محرم نوید‌كیا نیز با دریافت كارت زرد از سوی «خدر خدر» داور این بازی به جمع اخطاری‌های كشورمان پیوستند.

در دقایق پایانی این نیمه امیر حسین صادقی به جای سیاوش اكبرپور وارد میدان شد تا فركی نشان دهد با محكم كردن كمربند دفاعی قصد حفظ نتیجه و دفاع از دو گل زده را دارد.

حملات پراكنده چین در واپسین دقایق این بازی نیز عملا راه به جایی نبرد تا تیم كشورمان با كسب سه امتیاز این بازی مجموعا با شش امتیاز در انتظار بازی بعدی خود برابر مالزی در ورزشگاه آزادی باشد.