تبیان، دستیار زندگی
ضیا آذری مدیر مجموعه ورزشی آزادی در نامه ای خطاب به مسئولان سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال در خصوص...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چمن ورزشگاه آزادی در خطر است

ضیا آذری مدیر مجموعه ورزشی آزادی در نامه ای خطاب به مسئولان سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال در خصوص تخریب چمن این ورزشگاه هشدار داده است.

به نقل از مهر، در این نامه که خطاب به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ارسال شده، آمده است: همانطور که استحضار دارید برنامه مسابقات لیگ حرفه ای فوتبال به گونه ای تنظیم شده که از مورخ 26/11/86 الی 3/12/86 (طی یک هفته) چهار مسابقه در ورزشگاه یکصدهزارنفری این مجموعه برگزار می شود.

صرف نظر از ورود به این موضوع که این تعداد مسابقه در زمینی که تمام هویت فوتبال می باشد و شرایط رطوبتی و برودتی شدید تهران نیز مزید بر علت است، به عرض می رساند که این مجموعه از قبول برنامه مذکور معذور بوده و امکان نگهداری و ارائه خدمات را بدان روش نخواهد داشت.

در ادامه این نامه تاکید شده است:  این منطق که قبل از برنامه ریزی و ایجاد توقع و انتظار در تیمها و علاقه مندان ورزش می بایست هماهنگی لازم با استادیوم که امکان مسلم و اصلی و سخت افزاری برگزاری می باشد امری مسلم به نظر می رسد . لذا انتظار می رود دستور فرمایید نسبت به لغو برنامه اعلام شده اقدام و مراتب را از طریق رسانه های عمومی اعلام فرمایند. بدیهی است مسئولیت عواقب این گونه برنامه ریزی ها که کوچکترین هماهنگی و توجه ای به نظرات مجموعه در آن لحاظ نگردیده به عهده آن فدراسیون خواهد بود.

رونوشت این نامه جهت استحضار به محمد علی آبادی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی، کیومرث هاشمی معاون سازمان ورئیس مرکز توسعه ورزش قهرمانی، هادیانی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و طلا فرماندار تهران و رئیس شورای تأمین شهرتهران نیز ارسال شده است.