تبیان، دستیار زندگی
صائب مسیح در ایران به نمایش در می‌آید» * نمایش فیلم مصائب مسیح وحید مجتهدی از اكران فیلم مصائب مسیح در ایران خبر داد و گفت: اكران این فیلم در سال جاری به طور قطعی و صد در صد از برنامه‌های بنیاد سینمایی فارابی است. مجتهدی عض...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی و هنری 30 فروردین ماه 1383

«مصائب مسیح در ایران به نمایش در می‌آید»

*

نمایش فیلم مصائب مسیحوحید مجتهدی از اكران فیلم مصائب مسیح در ایران خبر داد و گفت: اكران این فیلم در سال جاری به طور قطعی و صد در صد از برنامه‌های بنیاد سینمایی فارابی است.

مجتهدی عضو هیات مدیره انجمن سینماداران در گفت‌وگو با خبرنگار هنری ایسنا، بحران كمبود مخاطب در سینمای ایران ناشی از فقدان نمایش آثار مناسب عنوان كرد و گفت: سینمای ایران از فیلم‌های بد و تولیدات ضعیف لطمه خورده است.

مجتهدی با اشاره به استقبال جهانی از فیلم مصائب مسیح، اكران این فیلم در ایران را، باعث رونق سینمای ایران عنوان كرد.

وی در ادامه گفت و گوی خود با ایسنا با اشاره به اكران نوروزی سینماها تصریح كرد: خوشبختانه استقبال خوبی از فیلم كما صورت گرفته است ولی استقبال از این فیلم مانند ضرب‌المثل «لنگه كفش در بیایان نعمت است» می‌باشد.

مجتهدی با اشاره به نمایش مارمولك از دوم اردیبهشت ماه به ایسنا گفت: استقبال از این فیلم نشان خواهد داد كه در صورت تولید آثار با كیفیت تماشاگران با سینما آشتی خواهند كرد.

تماشاگران امروز سینما، بسیار هوشیار هستند و برای تماشای یك فیلم، كمتر ریسك می‌كنند.

وی معتقد است: سال گذشته سال بسیار نحسی برای سینمای ایران بود ولی این امیدواری وجود دارد كه سال جدید، سال «میمون»! و مباركی برای سینمای ایران باشد.