تبیان، دستیار زندگی
شركت Adobe با تغییر مسیر فتوشاپ از یك ابزار و برنامه حرفه‌ای ویرایش تصویر به یك ابزار تولیدی عناصر و صفحات وب پیشرفته كه در آن بدون از دست دادن كیفیت تصویر، امكان ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ساخت فایل‌های وب

شركت Adobe با تغییر مسیر فتوشاپ از یك ابزار و برنامه حرفه‌ای ویرایش تصویر به یك ابزار تولیدی عناصر و صفحات وب پیشرفته كه در آن بدون از دست دادن كیفیت تصویر، امكان بكارگیری ابزار ویرایش موجود در فتوشاپ نیز فراهم شده است، اقدام به یك جهش و پیشرفت نموده است. با استفاده از ابزار و ویژگی‌های Image Ready كاربران می‌توانند جداول و تصاویر حساس به حركات ماوس را ایجاد كنند یا یك تصویر را به چند تكه تقسیم كرده و هر یك از آنها را بطور جداگانه بهینه سازی نمایند.

توجه: كارهای عملی این بخش مربوط به برنامه Image Ready بوده و در Photoshop قابل اجرا نیستند.

جابجایی بین دو محیط مزبور بسیار آسان است. در حقیقت این دو برنامه تا حد زیادی به هم پیوسته هستند و می‌توان از داخل یكی، دیگری را باز كرد و فایل‌ها را بین دو برنامه جابجا نمود. Photoshop و Image Ready بطور اتوماتیك تصاویر را بهینه سازی كرده، تغییر نام داده و كد HTML مناسبی تولید می‌كنند. كدها بعنوان فایل جداگانه HTML ای ذخیره می‌شوند و می‌توان آنها را در یك صفحة موجود یا در یك جدول مورد استفاده قرار داد.

برای اطمینان از آنكه كد نهایی تولید شده به شیوه مناسب برای مرورگرها و برنامه‌های مربوطه بهینه شده و قابل استفاده شوند، مطمئن شوید كه تنظیمات HTML در هر دو برنامه Photoshop و Image Ready انجام شده باشد.